אחרי הדחייה בעקבות מתקפת הטילים של איראן, עומר אדם הופיע אתמול (שלישי), בפארק הירקון מול עשרות אלפים ופתח את סדרת המופעים שלו בפארק. דגל ישראל ענק התנוסס במרכז הבמה וברקע נשמע קולו של אדם אומר: "נזעק מכאן בקול גדול, מתפללים לגאולה, להבאת אור במקום החושך". לצד כל ההצלחה המטאורית של הזמר, היה חסר רק דבר אחד שהעיב על כל האירוע המרגש. מי בלטה בהיעדרה היא לא אחרת מאשר יעל שלביה, זוגתו של הזמר, שנוהגת להגיע למופעי הענק של בן זוגה, בטח כשמדובר במופע פותח של סדרת מופעים מסחררת שכזאת. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עומר אדם, יעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם, יעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

חשבנו לרגע שאולי פספסנו את הדוגמנית והיא נבלעה בין ההמונים הרבים שנהרו למופע, אבל שלביה אכן נעדרה ולא נכחה באירוע הגדול. TMI יצאו לבדוק מדוע הבריזה בת הזוג הצמודה מהאיוונט וגילו שהסיבה לכך הייתה שלשלביה נקבע מבעוד מועד אודישן חשוב לפרויקט גדול בארה"ב, פרויקט שלקח זמן רב לתיאומים שיהיו נוחים לכל הצוות שנמצא ביבשת הרחוקה. היות שהשעות בין ישראל לאמריקה הפוכות, האודישן נקבע לשעות הערב ולכן היא נעדרה, אולם הסירו דאגה מליבכם כי שלביה תגיע ביום חמישי הקרוב למופע השני של אהובה.

יעל שלביה בהשקת פסטיגל 2023 (צילום: נוקד סעדה)
יעל שלביה בהשקת פסטיגל 2023 (צילום: נוקד סעדה)

סדרת המופעים של אדם בפארק הירקון עוררה סערה רבה בשבועיים האחרונים, כשתחילה נודע שהמופע כולו בחשש ביטול כיוון שלטענת גורמים בכירים, לא ניתנו לזמר האישורים הביטחוניים לקיים את המופע. לאחר שהעניין הזה טופל, הגיעה התקיפה האיראנית ואיתה גם הנחיות פיקוד העורף החדשות שגרמו לביטול המופע הראשון שאמור היה להתקיים ביום שני האחרון. לבסוף, המופע המדובר הוזז ליום חמישי וההופעה הראשונה יצאה לדרך אתמול מול כ-30 אלף אנשים. 

עומר אדם (צילום: יהודה בן יתח,יוד צילומים)
עומר אדם (צילום: יהודה בן יתח,יוד צילומים)