טל הרוש, כוכבת הטיקטוק שנחשפה אל חיינו בעיקר בעקבות ההיכרות שלה עם אוהד בוזגלו, משתפת סרטון בו היא חושפת לראשונה את כל סיפור האהבה של עם בוזגלו שכלל הריון, פרידה, משטרה, תביעה וחסימה. בסרטון ארוך, מתיש ויש שיגידו שלא ברור מה היא ניסתה לספר בו, שיתפה טל הרוש את הדברים הבאים, תנסו לעקוב עד כמה שזה קשה ושימו לב למיונז ותשכנעו אותנו שזה לא תוכן שיווקי.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טל הרוש, אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
טל הרוש, אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כך פתחה הרוש את הסרטון בטיקטוק: "חסמתי את אוהד בוזגלו ואני הולכת לשתף אתכם במערכת היחסים הפתוחה והרעילה שהייתה לי עם אוהד בוזגלו. חשבתי שאני הולכת למות, זה אולי יישמע רע, אני עצובה ומאוכזבת, ודי טעונה, תוך כדי שאני אוכלת אני אשתף אותכם. אני עשיתי בייביסטר לילדים של אח שלו אסי בוזגלו".

לאחר מכן המשיכה: "הוא תמיד היה שולח הודעות ולא עניתי ואמרתי מי ייצא איתו. ובסוף התאהבתי. הוא שולח לכל הבנות ואני לא מיוחדת אז אין מצב. חברה שלי אמרה לי 'הוא מדבר גם איתי בואי ניפגש איתו'. נפגשנו באותו מוצ"ש, שגם נכנסתי להריון. הוא אמר לי חזרתי מאורות ממך ועקפת את כל הבנות ואני הייתי בשוק והסמקתי בטירוף. ויצאתי איתו למועדונים. הסתרתי מההורים שלי את הכל. היה לנו מהמם והכי כיף שיש".

אוהד בוזגלו וטל הרוש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אוהד בוזגלו וטל הרוש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה הרוש: "אני לא אכנס להפלה ולהריון, אבל כשגיליתי את זה הייתי איתו במועדון וכשהייתי שיכורה אמרתי לו את זה. ידעתי שאני לא ארצה ילד מגרוש שלא עמיד כלכלית, ולא אוהבת את סביבת האנשים שאיתו. הייתי מאוהבת, והוא אמר לי נכנסת להריון ביום הראשון שנפגשנו, או שזה הילד או שאני לא אכיר בך, לא יהיו מסיבות ולא ניהיה בקשר. אמרתי טוב אני לא אפסיד את המסיבות".

כוכבת הטיקטוק מספרת על החוויה הקשה: "היום בדיעבד עשיתי טעות והייתי צריכה להביא את הילד הזה. מצד שני אהבה פתוחה זה לא בשבילי. אז התחילה העונה של הבוזגלוס והוא בכלל בפועל עם מריה, ושאלו אותו איפה טל? וזה היה בתקופה שהייתי איתו. והגעגועים והכל קופץ למסך וזה קשה ואני אמרתי לו או אני או מריה".

@tal_harush4 הלפ מיייייי ❤️❤️ #טלהרוש #אובססיבית ♬ original sound - טל הרוש

לבסוף הרוש מסכמת: "קמתי והלכתי והוא נפגע, והיה ערב יום שישי שהוא החליט לא לענות לי וקיבלתי חרדה ולחצים כי באמת אהבתי אותו ואחת הידידות שלו אמרה לאמא שלי שאני יוצאת איתו. הסתרתי את זה מהמשפחה שלי חצי שנה, היה לי קשה שכל המשפחה ידעו את זה. אם אתם רוצים לדעת מה קרה עם המשטרה והתביעה הכנסו לסטורי השני". מקווים שזה יהיה קצת פחות ארוך.

טל הרוש, פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)
טל הרוש, פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)