רק לפני חודשיים הן היו יריבות שהחליפו מהמורות בתקשורת, אבל אתמול (רביעי), הופתענו לראות את כוכבת הרשת ליאל אלי מגיעה להופעה של נסרין קדרי בהיכל מנורה, כשנתפסה בעדשות צלם הפפראצי, לאחר שהשתיים החליטו ליישר הדורים ולהניח משקעים מאחור. הסכסוך בין השתיים כזכור, התחיל בדיוק לפני חודשיים, כשכוכבת הרשת שיתפה ברשתות את משנתה בנוגע למערכת היחסים של קדרי ובעלה רום שמיר שחשפו את חייהם האישיים בדוקו ריאליטי של הזמרת "נסרין אגדה". 

ליאל אלי בהופעתה של נסרין קדרי בהיכל מנורה (צילום: פרטי)
ליאל אלי בהופעתה של נסרין קדרי בהיכל מנורה (צילום: פרטי)

אלי ביקרה את בעלה שמיר של נסרין ובסדרת סטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, אמרה: "הוא מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר ועושה לי וייבים רעים. סליחה, לדעתי הם פשוט לא מוציאים את המיטב אחד מהשני, זה באמת עושה לי רמא לצפות", והוסיפה נגד שמיר: "חיים אתה שותה את האנרגיות שלה עם קשית".

ליאל אלי, נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאל אלי, נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בעקבות הדברים של אלי, נפתחה חזית מתוקשרת בין השתיים, כשנסרין החליטה לא לעבור על הביף המדובר בשתיקה והגיבה לה בתמורה: "כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים, היא במילה אחת: רעה. צריך להיות בן אדם ממש אכזרי כדי לעשות דבר כזה". כעת נראה שכל התקרית המדוברת נמצאת כבר מאחוריהן ו-TMI לא רוצים חלילה לגנוב פוקוס אבל יכול להיות שזה בזכותנו?

ליאל אלי (צילום: אור גפן)
ליאל אלי (צילום: אור גפן)