זוכת האוסקר סוזן סרנדון, הפכה לאחד הקולות הבולטים בהוליווד שתוקפים את ישראל מאז תחילת המלחמה, כשהיא מביעה תמיכה מובהקת בארגון הטרור הרצחני חמאס ועל הדרך מפיצה פייק ניוז מבלי לבדוק עובדות בשטח. כזכור, בתחילת המלחמה, הצטרפה הכוכבת למחאה נגד ישראל וחתמה על עצומה של כוכבים הוליוודים רבים שדרשו לגנות אותנו כשהיא מנמקת את דבריה: "בזמן שישראל מגבירה את מסע הטיהור האתני שלה על ידי הפצצת בתי חולים וקיצוץ הגישה לתקשורת לעזתים הנצורים, אמנים ואנשי מצפון חייבים לעמוד איתן נגד הכיבוש ולצד השחרור. אנו מפצירים לפעולה מאוחדת נגד מלחמת רצח עם זו ונשבעים להזדהות עם הפלסטינים. שחררו את פלסטין. חתמו נגד האפרטהייד".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סוזן סרנדון (צילום: Roy Rochlin gettimages)
סוזן סרנדון (צילום: Roy Rochlin gettimages)

בהמשך, בעקבות עליית האנטישמיות ברחבי העולם, פוטרה השחקנית מהסוכנות בה היתה חתומה וניסתה להתנצל ולמזער נזקים, אולם נראה כי כעת היא לא באמת לומדת כלום. בחורה ישראלית בשם קרן פיקר, נתקלה בסרנדון ברחוב ופנתה אליה כשהן עוברות לצד הפגנה בעד חמאס. כשפיקר ניסתה להסביר לשחקנית על המצב, זו ענתה לה את משפט שהותיר רבים בהלם: "את לא יודעת שכל המיתוסים האלה על תינוקות בתנור והאונס זה הכל שקרים?". פיקר לא נכנעה וענתה בקור רוח: "את מכחישה את פעולות הטרור שנעשו בשבעה באוקטובר לכל כך הרבה אזרחים חפים מפשע. אני מצטערת שאת תומכת בארגון טרור. הם יבואו גם אליך סוזן".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Keren Picker‎‏ (@‏‎keren_picker‎‏)‎‏

לסיכום, סרנדון שניסתה להתחמק מהמצלמה, ענתה לישראלית את המשפט המעייף ביותר שידעה המלחמה הזו: "לכי תחנכי את עצמך" ופיקר המשיכה בקור הרוח שלה כשענתה לה: "תחנכי את עצמך כן, זה בדיוק מה שאני מתכוונת". 

סוזן סרנדון (צילום: Cesc Maymo gettyimages)
סוזן סרנדון (צילום: Cesc Maymo gettyimages)