ירי כבד בתוך הנגמ"ש. שדר ערוץ 14, אמיר איבגי, יצא נגד נועם פתחי ושי גולדשטיין, שאירחו בתכניתם בערוץ את הפרופ' השנוי במחלוקת, אמיר חצרוני. “שי, הראיון עם חצרוני הוא חרפה וזוהמה גם בתוכנית סאטירה", כתב איבגי.

גולדשטיין, לאיבגי אין חוש הומור?
“שטויות, רק ביחד ננצח. התוכנית מצליחה וזה מה שחשוב. כל השאר זה רעשי רקע חסרי משמעות. מאחל לאיבגי ולך שבת שלום".

איבגי, קצת דאחקות בימים קשים אלו. מה רע?
״אין בטינופת ובזוהמה כלפי מזרחים שהחצרוני מפיץ דבר וחצי דבר עם דאחקות וסאטירה. משנתו הגזענית, החולנית והמטורללת לא צריכה לקבל במה בשום מקום״.

אמיר איבגי (צילום: פרטי)
אמיר איבגי (צילום: פרטי)

> לפני שבועיים פרסמה ליאורה בלעדית על חתונתו הסודית (סיבוב שלישי), של טייקון המלונאות מני ויצמן. השבוע היא מוסיפה שהכלה המאושרת היא אחותה של אשתו של עו"ד גיא בוסי, המרבה להופיע כפרשן משפטי בערוץ 14. בינתיים, ויצמן וכלתו הטרייה המריאו לרוסיה, שם מתגוררת משפחת אשתו, והשמועה גרסת כי ויצמן, מבעלי גראנד סיטי הוטלס ומלונות בראון, בודק אפשרות להקים גם שם רשת מלונות.

מני ויצמן (צילום: אביב חופי)
מני ויצמן (צילום: אביב חופי)

> יועץ התקשורת ובעלי קבוצת המדיה ״מינקובסקי״, עידו מינקובסקי, החליט בחודשים האחרונים להשיק גם קריירה מוזיקלית. הופעת הבכורה הייתה במועדון “האזור" בתל אביב, לשם הגיע לתמוך בו אפילו הזמר איתי לוי. מיני־דרמה גם התרחשה בסצינת ההיפ הופ המקומית, כאשר מינקובסקי הפתיע בחזרתם החד־פעמית לבמה של שניים מהאנשים המשפיעים בסצינת המוזיקה בישראל בשנים האחרונות והם רון נשר, הראפר הפרובוקטיבי שהכריז על פרישה מעולם ההופעות, אבל הסכים לפרגן למינקובסקי, לצד עמרי סגל ("69"), שחתום על כמה מהלהיטים הגדולים ביותר בסצינת ההיפ הופ והפופ, שחזר לביקור מולדת לאחר שחתם בלייבל בינלאומי ועזב למיאמי.

עידו מינקובסקי (צילום: שלומי יוסף)
עידו מינקובסקי (צילום: שלומי יוסף)