ניב סולטן ומאור שוויצר הם אחד הזוגות היפים והאהובים בתעשיית הבידור שלנו, ולמרות שמדובר בשניים מהשחקנים העסוקים ביותר בארץ, שרגילים לעמוד מול מצלמות מדי יום, כשזה מגיע לחיים האישיים שלהם, השניים בדרך כלל נמנעים מלחשוף פרטים על הזוגיות המסקרנת שלהם. למרות זאת, חרג שוויצר ממנהגו ובמהלך פודקאסט עם העיתונאי איתי סגל, דיבר השחקן על אהבתו לאשתו והמיס את ליבנו.

ניב סולטן ומאור שוויצר (צילום: דנה קופל)
ניב סולטן ומאור שוויצר (צילום: דנה קופל)

"אני חושב שבראש ובראשונה, כמו באגדות, אנחנו נפשות תאומות, סיר ומכסה, אנחנו מה שאלוהים התכוון כששנינו נולדנו. באמת, אני הכי חושב את זה, שהיינו צריכים להיפגש. אני חושב גם שנפגשנו בעבר והיינו בכל גלגול יחד", אמר שוויצר על סולטן. השחקן לא עצר שם והמשיך כשסיפר על רגע רומנטי שחלק עם אשתו בחתונה שלהם שנערכה בשנה שעברה: "יותר מזה אני אגיד לך, בחופה - הקראתי לה מה שהקראתי לה ובסוף אמרתי לה, ואני באמת מאמין בזה, שבכל גלגול אני אחזור לחפש אותה שוב".

התכוונו לזה כשאמרנו ששוויצר חרג ממנהגו כי המילים היפות לא נגמרו כאן: "אנחנו באים מאותם בתים, מאותה תרבות, מאותה מסורת. הבתים שלנו נורא שונים בווייב אבל בנפש, בלב, במזרחיות, באוכל על השולחן, ביחסים של איך אתה רואה משפחה - זה אותו דבר, וזה מאוד חיבר בינינו, וגם היא הכי יפה בארץ שזה תמיד עוזר".

מאור שוויצר וניב סולטן (צילום: יח''צ)
מאור שוויצר וניב סולטן (צילום: יח''צ)