ביתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה שבקיסריה, יקבל בקרוב לשורותיו שכן חדש ומפורסם שגם מסתובב בעצמו עם אבטחה, ונראה כי ירים את השכונה השקטה על הרגליים, האם הוא נאה בעיניהם? כן כן, הזמר איתי לוי מחפש קורת גג חדשה בשכונת הווילות היוקרתית קיסריה שם מתגוררים ראש הממשלה הזוג נתניהו.

בנימין ושרה נתניהו  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בנימין ושרה נתניהו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לפני שתכנסו לתדהמה, TMI כאן לספר שמדובר במעבר זמני בלבד, כי הזמר ושופט "הכוכב הבא" מעוניין לעבור לבית חלומות הכולל בריכה ואולפן לטובת סבב ההופעות הבא שלו באמפי קיסריה וכדי להימנע מנסיעות ופקקים. לכן, מעדיף הזמר המצליח וילת יוקרה קרובה, שם גם יוכל לעבוד על השירים החדשים לטובת אלבום חדש. אז לידיעת המתווכים שבקהל - הווילה מיועדת לסוף החודש הקרוב, במידה ויש הצעות מעניינות, נא לפנות לזמר.

איתי לוי (צילום: אייל אפרתי אנג'ל הפקות)
איתי לוי (צילום: אייל אפרתי אנג'ל הפקות)

רק לאחרונה הזמר לכותרות לאחר הסולחה הגדולה שעשה עם האויב הגדול ביותר שלו בשנים האחרונות, אייל גולן. לוי כידוע, היה חתום בסוכנות של גולן בתחילת דרכו, אולם כשהגיעה ההצלחה הגדולה, החליט לעזוב ולצאת לדרך עצמאית, דבר שהוביל לקרע בין השניים ולסערה תקשורתית גדולה. בחודש שעבר, נצפו השניים יחד כשהם מבלים באירוע משותף ונראו כאילו מעולם לא עבר ביניהם חתול שחור. 

איתי לוי, אייל גולן (צילום: ארן חן צלמים)
איתי לוי, אייל גולן (צילום: ארן חן צלמים)