בשבוע שעבר דיווחנו לכם על הסולחה שנרשמה בין נסרין קדרי וליאל אלי, לאחר שאלי הגיעה להופעתה של קדרי במנורה. כעת, עושה לנו אלי סדר בבלגן ומסבירה איך השתיים השלימו מבלי שידענו, ו-TMI גילו איפה זה קרה. כזכור, הסכסוך החל לפני כשלושה חודשים, אז אלי שיתפה ברשתות החברתיות ביקורת חריפה נגד בעלה של הזמרת רום שמיר, לאחר שצפתה בריאליטי בכיכובם ואמרה שהזוגיות שלהם נראית רעילה. לאחר מכן החלו בין השתיים חילופי דברים קשים. 

נסרין קדרי (צילום: שי פרנקו)
נסרין קדרי (צילום: שי פרנקו)

אתמול (שבת), כוכבת הרשת שצפויה בקרוב לצעוד בשביל חופה, נשאלה על ידי עוקביה על הסכסוך עם נסרין והשיבה: "תקשיבו, ב-19/3, בערך שלושה שבועות אחרי כל הבלגן, אני ונסרין נתקלנו אחת בשניה בקטע מקרי והזוי. דיברנו בחוץ איזה חצי שעה והתפייסנו". 

ליאל אלי (צילום: יח''צ)
ליאל אלי (צילום: יח''צ)

TMI כאן להוסיף כי לאחר בירור, השתיים נפגשו אצל הפדיקוריסטית שלהן במקריות ושם נרשמה הסולחה המדוברת. עוד שיתפה אלי: "לא דיברתי על זה כי לא רצינו להציף את הכל שוב פעם. קיצור עכשיו למנורה היא התקשרה אלי, כשהיא התקשרה אני כזה: 'התקשרת בטעות?', והיא כזה: 'לא. לשמור לך כרטיסים למנורה?', אני עניתי 'אופקורס'. הלכתי עם אימוש שמטורפת עליה והיתה הופעה וואו. איך אני שמחה שנפגשנו וליבנו את העניינים".

ליאל אלי על הסולחה עם נסרין  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאל אלי על הסולחה עם נסרין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)