חודש וחצי אחרי שהפכה לאמא טרייה, לבנה הראשון אורי, אותו הביאה לעולם כאם יחידנית, חן מאירי כוכבת ״הפליליסטיות״, חוזרת לאט לאט לאהבה הראשונה בחייה, עבודה בתחום הפלילי, ומטפלת בשלב זה רק בתיקים דחופים. אממה, נראה כי הפרסום מהדוקו-ריאליטי הביא איתו חוץ מהתהילה גם עין הרע. רגע אחרי שניסתה לחזור לשגרה, מאירי נפצעה ושברה את ידה כשהגנה על התינוק מנפילה. 

השבר במרפק של עו''ד חן מאירי (צילום: פרטי)
השבר במרפק של עו''ד חן מאירי (צילום: פרטי)

עורכת הדין מעדה ונפלה בדירתה עם התינוק בידיים, אך הצליחה להגן עלין מפגיעה. על פי הדיווח הרפואי, המרפק ספג את המכה כי האם הטרייה איגפה את התינוק שלא ייפגע. בעקבות האינסטינקט האימהי מאירי הצליחה לשמור על הילד, אך שברה את היד באמצע המפרק. מאירי הגיעה למיון ויצאה עם אקססורי חדש, גבס, הפעם לא של שאנל או ורסצ'ה. לא תאמינו איזו יד נפצעה, כי רק בשבוע שעבר דיווחנו כי עורכת הדין עיטרה את ידה בקעקוע חדש עם שמו של אורי, בנה. כעת, היד הפצועה והמקועקעת תצטרך להחלים מהפציעה עד שהקעקוע יראה אור. 

חן מאירי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חן מאירי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

חן מאירי (צילום: פרטי)
חן מאירי (צילום: פרטי)

כזכור, מאירי נתפסה בתכנית באמירה שנויה במחלוקת, כשהציגה את אוסף המותגים שלה ואמרה: ״בן אדם משקיע ממיטב כספו ואז באה מישהי עם תיק מרמלה״. נעמה מריומה, כוכבת "פריפריה אימפריה" לא יכלה להישאר בשקט לנוכח האמירה הזאת והגיבה: ״גברת חן מאירי דיברה מגבוה וכנראה באמת לא מודעת למצב במדינה שלנו ולא מודעת לעצמה. אז גברת חן מאירי היקרה תתני לי לחדש לך, כל אישה יכולה להרגיש מיליון דולר גם אם בא לה לקנות תיק חיקוי מרמלה".

נעמה מריומה על עו״ד חן מאירי (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)