לפני ארבעה חודשים, בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל, הגישה הזמרת נועה קירל מכתב תביעה ענק נגד טיקטוק בסך 1.3 מיליון ש"ח, לטענתה בגין פרסום שאין בו אמת המתיימר להציג ירידה בהצלחתה המסחרית לשנת 2023 . חודשיים לאחר מכן, קירל ביטלה את התביעה נגד החברה והצדדים יצאו בשיתוף פעולה ייחודי לקראת מופע הענק שלה במדיסון סקוור גארדן שבניו יורק.

נועה קירל במשלחת מטעם טיקטוק למצעד החיים בפולין  (צילום: שי מניסטר)
נועה קירל במשלחת מטעם טיקטוק למצעד החיים בפולין (צילום: שי מניסטר)

לראייה, כצעד ראשון לשיתוף הפעולה בין קירל וטיקטוק, אתמול (ראשון), השתתפה הזמרת , נכדה לניצולי שואה, במצעד החיים בפולין לרגל יום השואה מטעם משלחת טיקטוק. קירל הגיעה יחד עם בן זוגה דניאל פרץ ואביה, וסיפרה את הסיפור המשפחתי של סבה שורד השואה: "יותר מ-100 מבני משפחתי נרצחו בשואה, אז זה דבר גדול במשפחה שלי, משהו שאני זוכרת תמיד כילדה, וחשוב לזכור ולא לשכוח ואני רוצה להשתמש בכוח שלי", שיתפה קירל את הקהל. 

נועה קירל ולאה שנירר במשלחת מטעם טיקטוק למצעד החיים בפולין  (צילום: שי מניסטר)
נועה קירל ולאה שנירר במשלחת מטעם טיקטוק למצעד החיים בפולין (צילום: שי מניסטר)

התביעה המדוברת כזכור מתחילה השנה, הגיעה לאחר שטיקטוק פרסמה את רשימת עשרת האמנים הישראלים המובילים שלה, כשבמקום השני מככבת קירל, ומי שעקפה אותה וזכתה בראש הטבלה היא הזמרת אנה זק. באותה תקופה, מסרו מקורבים של קירל ל-TMI "התביעה לגמרי מוצדקת, לא הגיוני שאנה ניצחה בשנה שנועה מופיעה באירוויזיון. נועה הייתה אול אובר בטיקטוק, במיליון עמודים. נראה כי טיקטוק מנסים להרים את אנה על נועה, שטיקטוק יסבירו, כרגע הם נמנעים".

המשלחת הישראלית מטעם טיקטוק למצעד החיים בפולין (צילום: שי מניסטר)
המשלחת הישראלית מטעם טיקטוק למצעד החיים בפולין (צילום: שי מניסטר)