- הלם השתרר בבית אגודת הסופרים בת"א, בערב שהוגדר כ"עיתונאים מקריאים שירה". כתבת הפלילים של גל"צ, הדס שטייף, עלתה לבמה והקריאה שיר שכתבה על אמה עוד כשהייתה בכיתה ה'. שיר קצר שמתחיל במילים ״אמא, כמה שהשם חם / את בי קרה. אמא, כמה שהשם אומר / את בי דמומה / מתה. אלייך אמא אין מילים / את בי זונה״. ב־25 במאי יוקרן סרט הדוקו על חייה של שטייף, "אפקט שטייף", במסגרת התחרות "מעבר למסך" בפסטיבל דוקאביב. בין השאר יוצג בו פועלה של שטייף למען נפגעות פגיעות מיניות. בערב המרתק השתתפו גם אור הלר, יואב גינאי, אריאל כהנא, ציפי גון גרוס, יורם ארבל, יורם רותם, מאיר עוזיאל ויו"ר אגודת הסופרים, צביקה ניר.

שטייף, אמא קרה? את בי זונה? צמרמורת.
"כתבתי בסוף השיר 'את בי זונה', משמע בגדת בי. חס וחלילה לא זונה".

לא ידענו על כישרון השירה שלך.
"אני כותבת שירים מאז למדתי לכתוב. רובם עם דימויים מהתנ"ך. כשיבשיל היום, ובעיקר הלב, הם ייצאו".

הדס שטייף  (צילום: פלאש 90)
הדס שטייף (צילום: פלאש 90)

- עדנה חלבני, ששימשה בעבר בתפקיד ראש אגף בכיר ביקורים וקשרים בינ"ל במשרד ראש הממשלה, ועבדה עם 11 ראשי ממשלה, לא חוסכת שבטה מראש הממשלה הנוכחי וממשפחתו: "אז איך היה הסדר של הזוג המלכותי? המלון טוב והאוכל טעים? התאפרת יפה? הריסים במקום? הצלם צילם מכל כיוון, דאג לעשות פוטושופ, להחליק, ליישר, לקצץ? המלצר לא עצבן? והיין זרם? ובמנהרות חסר אוויר, נמקים להם החטופים, עוברים אונס, גיהינום, זוועות ועינויים ואתם נהנים על חשבוננו, בא להקיא".

חלבני, כועסת?
"אני לא חוסכת מהם ביקורת. הם פשוט צריכים להפסיק עם כל ההתנהלות המוגזמת שלהם. חגגו ליל סדר במלון מהיקרים ביותר. רוצים לחגוג, שיחגגו בביתם ועל חשבונם. ובכלל אני חושבת שהוא והממשלה שלו צריכים לשחרר אותנו וללכת, הממשלה הגרועה ביותר שהייתה כאן אי־פעם. ביזיון נוראי, שרים שאינם מתאימים לתפקיד. קרה לנו אסון נוראי במשמרת שלהם, והם ממשיכים לשבת בממשלה כאילו כלום לא קרה, בושה וחרפה".

מטעמה של משפחת נתניהו לא נמסרה תגובה.

- חברת קרקעות ישראל חנכה את קומת משרדי הפאר החדשים שלה, שאותם רכשה מחברת אשטרום בהשקעה של כ־25 מיליון שקל. בני לחמיש וירון תשבי, בעלי החברה, אירחו במרפסת הצופה היישר אל פארק הירקון את דידי ידידיה, אלי גבאי, עו״ד יאיר נתן, אירית רחמים, דפנה שחר ועוד.

ישראל ירון תשבי ובני לחמיש (צילום: רפי דלויה)
ישראל ירון תשבי ובני לחמיש (צילום: רפי דלויה)