רגע אחרי שהגענו למקום החמישי והמכובד בתחרות האירוויזיון במאלמו שבשבדיה, עדן גולן עלתה היום (ראשון) לפנות בוקר על טיסת אל על חזור לישראל יחד עם המשלחת הישראלית. גולן והמשלחת חזרו ארצה בטיסת אל על, שם המתין להם דגל ישראל תלוי על תקרת המטוס. כמו כן, נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג, צלצל לברך את גולן עוד כשהייתה באוויר בדרכה חזרה לישראל, בשיחת וידאו.

נשיא המדינה מברך את עדן גולן במטוס (צילום :באדיבות כאן 11)

על מנת להמתיק את החזרה הביתה, דייל אל על הצליח להפתיע את הנציגה שלנו לאירוויזיון והביא לה את המשקה האהוב עליה, פיוז טי. כזכור, גולן הופתעה גם מהזמרת קרן פלס להביא לה למאלמו את המשקה האהוב עליה שכבר הפך למוטיב חוזר במסע שלה לאירוויזיון, וטענה שהיא זקוקה לו כמו לסם. הזמרת כבר נחתה חזרה בישראל, שם המתינו לה בקבלת פנים חמה עם זר פרחים. כשנחתה בנתב"ג, המתינו לה עם זרי פרחים.  

דייל אל על מגיש לעדן גולן פיוז טי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דייל אל על מגיש לעדן גולן פיוז טי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

המסע של גולן לאירוויזיון כזכור, היה מהמטלטלים שהיו אי פעם, כשהיא נאלצה להתמודד עם אנטישמיות וכמויות בוז מטורפות מהקהל האירופאי, אולם היא צלחה את זה כמו גדולה והביאה הופעה שזיכתה אותה במקום החמישי והמטורף. בהמשך הלילה, נקלעה גולן לתקרית משעשעת עם כתב "כאן 11", דב גיל הר שתפס אותה לא מוכנה לריאיון קצר

עדן גולן בגמר האירוויזיון (צילום: רויטרס)
עדן גולן בגמר האירוויזיון (צילום: רויטרס)