מאמנת הכושר של הסלבס ליקי רוזנברג, שנכנסה לחלק ממשפחות השכול בשבעה באוקטובר כשאיבדה את גיסה, עומרי מיכאלי, בכפר עזה לאחר שניסה להגן על האזרחים, מביעה את תסכולה הגדול מהממשלה ומהשרה מירי רגב שארגנה את טקס המשואות למרות בקשות חוזרות ונשנות של משפחות החטופים והמשפחות השכולות לא לערוך אותו השנה. אלא שבתמורה, הותקפה רוזנברג בתגובות על ידי מצביעי הליכוד.

"אני רואה את טקס הדלקת המשואות ואני נהיית עצבנית ברמות, ובמקביל אני רואה את טקס כיבוי המשואות, של משפחות החטופים ואני אומרת אלוהים מירי רגב מה את עושה? למה הם צריכים וידוי הריגה, למה לדרוך עליהם מה היה כזה דחוף לעשות את הטקס המיותר הזה את הביזיון הזה, במקום להיות עם כל משפחות החטופים ולהקשיב להם או לקחת את הכסף ששפכתם על הטקס ולשים בחשבונות הבנק של ילדי היתומים, המפונים, לשקם את הדרום, למילואימניקים שנהרסו להם העסקים בזמן שאת תוכלי לשבת על הכיסא המסריח שלך", כתבה מאמנת הכושר.

ליקי רוזנברג על התגובות שהיא מקבלת  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליקי רוזנברג על התגובות שהיא מקבלת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה בכאב : "מה זה הביזון הזה, אנחנו מדינה של בזיון , אין לי מילים. כמשפחה שכולה הלב שלי מתפוצץ, אני רותחת מעצבים, יש לנו ממשלה ביזיון. ואני מתנצלת בפני משפחות החטופים אני לא יודעת מה היינו עושים אם היינו עכשיו ממשפחות החטופים. יש לנו ממשלה כל כך אלא שבמקום לאפשר לה לפרוק את אשר על ליבה, היא זכתה במתקפה ברשת מצד תומכי הליכוד וכך הגיבה: "גם אם עומרי היה בחיים, עדיין הייתי דובקת בדעה שאין צורך לקיים השנה טקס משואות. אנחנו עדיין בתוך האירוע, בתוך מלחמה, יש לנו חטופים בשבי חמאס, חיילים שלנו נהרגים מדי יום. משואות מדליקים על הישגים, איזה הישגים יש לנו?".

ליקי רוזנברג על התגובות שהיא מקבלת (צילום :צילום מסך אינסטגרם)