רני רהב איש יחסי הציבור הנודע, שהיה ידידו הקרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא חסך בביקורת נגד הממשלה וחבריה, מאז השבעה באוקטובר, אבל תמיד שמר על כבודו של נתניהו. נראה כי כעת כלו כל הקיצים, ואיש היח"צ הנודע שובר שתיקה ומבקר בחריפות את ראש הממשלה, אחרי שנעדר מהאירועים החשובים אתמול (שלישי), של יום העצמאות למדינה. רהב שיתף תיעוד שרץ ברשתות החברתיות של נתניהו יוצא מבית החולים ובו נכתב: "צפו ברודן נמלט מעמו, הרודן בורח ממפגינים כמו עבריין נמלט".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רני רהב  (צילום: אביב חופי)
רני רהב (צילום: אביב חופי)

לתיעוד, הוסיף רהב פנייה אישית וחריפה לנתניהו כשכתב: "אדוני ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, טעות גדולה נעשתה היום, קיבלת עצת אחיתופל רעה ביותר. לבקר פצועים מצווה גדולה אין שאלה בכלל, אבל לא להשתתף בטקס מצטייני צה״ל בבית הנשיא? לא להשתתף בחידון התנ"ך העולמי בירושלים? לא להשתתף בטקס פרס ישראל? הסמלים של יום העצמאות שלנו, 76 זוהי חרפה גדולה".

עוד הוסיף רהב: "לא יעלה על הדעת שראש הממשלה יעשה מעשה קשה כזה, יכולת לבקר את הפצועים ״מלח הארץ״ שלנו מוקדם בבוקר או בערב.  אדוני נתת היום תעודת מופת לחמאס ולנבל סינוואר. זוהי פשוט בושה לדגל ישראל, עד כאן, אני מנסה בכל כוחי לשמור על כבודך אבל שפוגעים בדגל ישראל במורל הלאומי זה כבר יותר מדי".

בנימין נתניהו (צילום: רויטרס)
בנימין נתניהו (צילום: רויטרס)