דניאל גרינברג עוררה בשבוע שעבר לאחר שטענה כי בן זוגה ואבי ילדיה, אייל גולן, צריך להשיא משואה על פועלו ותרומתו לחברה. כצפוי, התגובות ברשת היו סוערות, חלקן טענו שהוא לא דמות ממלכתית בגלל עברו וחלקן היו בעד הזמר המצליח, אולם כצפוי, כמו כל סערה תקשורתית ענקית, אין סיכוי שתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", תוותר על ההזדמנות לצחוק על הסיטואציה. בתכנית ספיישל העצמאות ששודרה אתמול (שלישי), קיבלה גרינברג חיקוי, שלא בדיוק החמיא לדמותה. אם חשבתם שהיא תתעלם מהסיטואציה ותמשיך הלאה, טעות מרה בפיכם, כי גרינברג פנתה היום לעוקביה ברשתות החברתיות ונתנה את דעתה. ספוילר: היא לא מרוצה. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"דבר אחד מאוד מאוד מנחם אותי ועושה לי טוב על הלב" פתחה גרינברג את דבריה והמשיכה: "זה פשוט לדעת שאתן, העוקבות שלי, פשוט כל כך מכירות אותי מכל הבחינות שפשוט כאילו, לא היתה אחת מכן שלא כתבה לי 'איזה חיקוי גרוע, איזה לא קשור, איזה לא את זה"'", תקפה גרינברג את החיקוי המדובר.

דניאל גרינברג על החיקוי בארץ נהדרת (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עוד המשיכה כשאמרה: "עכשיו הכל טוב יפות שלי, קחו בחשבון שכשאני נתקלת בתכנית, עזבו את זה שאני לא רואה את התכנית הזאת, אני חושבת שהיא מזמן איבדה מהטעם שלה. בואו נגיד ככה, פעם היא היתה יותר מצחיקה ומדויקת, אבל חשוב לי שתדעו שאני צוחקת על זה ברמות כי זה דבילי". מה דעתכם - חיקוי דבילי או מדויק?

דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)
דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)