בטח כולכם תהיתם היכן אייל ברקוביץ' מתגורר מאז הפרידה מהאקסית הטרייה שרון כהן. ליאורה עלתה על המשכן הסודי של ברקו, מלון "ג'ורג'" בת"א, השייך לקבוצת יזמים ונחשב למלון של חברים בלבד. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אייל ברקוביץ', שרון כהן (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ', שרון כהן (צילום: אור גפן)

> מי שחשב שנועה כהן ואורי פפר קיבלו את התפקידים שלהם בסרט ההוליוודי הנחשק עם אנתוני הופקינס אחרי מסע אודישנים מפרך בחו"ל, שיחשוב פעמיים. השניים נבחרו בת"א על ידי מלהקת תוצרת כחול־לבן, חמוטל זרם, שנחשבת לבכירה בתעשיית הקולנוע שלנו ושל העולם כולו.

זרם, כבוד. אין איזה תפקיד הוליוודי לליאורה?
״מקווה שזאת התחלה של הרבה פרויקטים נוספים בהוליווד. התהליך היה ארוך מאוד, והמון שחקנים נפלאים עשו אודישן לפרויקט. זה כבוד גדול עבורי לקחת חלק בסרט הנפלא והמרגש הזה״.

אורי פפר (צילום: לנס הפקות - ערן לם)
אורי פפר (צילום: לנס הפקות - ערן לם)

> לידיעת הקוראת אנה זק. הזמרת נועה קירל טסה למיאמי ל־48 שעות כדי להופיע במועדון בפני קהל ישראלי. מי שחברה אליה שם מאל־איי היא רקדנית ההופעות והבסטי שלה, עדן שמעון. משם המשיכה היוניקורן לגרמניה, אבל לא רק כדי לנחם את הצמוד, דניאל פרץ, על ההפסד של קבוצתו באיירן מינכן לריאל מדריד בחצי גמר גביע האלופות, אלא גם לביזנס מוזיקליים. היא הקליטה שם שירים עם זמרות גרמניות לפרויקט המשותף שלה עם טיקטוק.

נועה קירל, דניאל פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
נועה קירל, דניאל פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

> הקוסם הפופולרי ניר אוחנה נסע בשרב הכבד לדרום להופיע עבור ילדי העוטף. בדרך הוא נתקל בנוסעת עם פנצ'ר בגלגל שעמדה בצדי הדרך. הוא לא חשב פעמיים ועצר לעזור לה להחליף גלגל. על הדרך, תרתי משמע, הוא גם סגר הופעת יום הולדת עם הנוסעת, שמיד זיהתה אותו. מי אמר שפנצ'ר לא יכול להיות משתלם. 

> פרשן הכדורסל של ערוץ הספורט, שי האוזמן, הראה בערב יום השואה מה זה חוסר טאקט בולט. בשעת לילה מאוחרת הוא פרסם הזמנה לקהל הרחב לבר בראשל"צ, שבו הוא מדבר עם הקהל ונותן פרשנות למשחקי הכדורסל של היורוליג.