טילטיל, כוכב הריאליטי האהוב ונהג המונית, התארח בפודקאסט של מיקי לוין ב- TMI ושיתף על המשבר הקשה שעוברת משפחתו מאז שבנם נכנס לעזה, ובמיוחד על אשתו ("זו כבר לא אותה אישה"), על חיי הזוהר שלא נוצצים כמו שכולם חושבים והקנאה בתעשייה ("יש הרבה שרוצים לראות אותי צונח, הקטנצ'יק הזה הגמד הזה כל היום בטלוויזיה, מכיר אני חי את זה"), וגם, חשף פרט אישי ועדכן כי בקרוב מאוד יעבור ניתוח באשכים,, כשהסיבה, מפתיעה במיוחד.

טילטיל אורך (צילום: מערכת TMI)
טילטיל אורך (צילום: מערכת TMI)

"אני חושב שכל אבא שהבן שלו בצבא או במקום מסוכן, הוא מוכן להיכנס במקום הילד שלו. זה לגיטימי וזה טבעי, כל אבא או אימא היו מוכנים להחליף את הבן שלהם עכשיו.

יש לך מושג כרגע איפה הבן שלך? מתי דיברת איתו פעם אחרונה?
"לפני בערך שבוע. אין לי מושג מה קורה אבל זה לא רק אני. יש אנשים לא דיברו חצי שנה עם הילדים שלהם, אני עוד בסדר.

אתה מצליח לישון בלילות?
לא, ואשתי זו כבר לא אותה אישה. היא רזה, הורידה עוד חמישה - שישה קילו והיא לא מתפקדת. קשה לכל הבית. היא לא אתנו כי היא על כדורים. אני משתדל שלא לקחת קשה מדי כי אני מחזיק אותה כמה שאפשר."

עוד שיתף טילטיל על סערת הדלקת המשואות והסלבס שחושבים שמגיע להם.

אתה חושב שמגיע לך להשיא משואה?
"ביום שאני אדליק משואה... כן? תרדו מהארץ כולכם. די, אני חושב שהקטע הזה יצא מכל פרופורציות. ואני שומע שזה רוצה  להדליק משואה וזה רוצה. חבר'ה, מה קרה לכם? תרמתם למדינה. תודה רבה, עשיתם מה שאתם יודעים לעשות. כל אחד תרם את החלק שלו, כולנו התגייסנו. מה משואה? מי שמדליק משואה פה במדינה הזאת צריך באמת להיות משהו שהוא עשה למען המדינה, זה ששרתם שירים והלכתם ושימחתם. תודה רבה שאפו התגייסתם".

מדבר על מישהו ספציפי ?
"על כל הזמרים. כל הזמרים, אין אחד, כולם. לא מדבר על עידן עמדי שגם הלך ולחם, אני מדבר על הזמרים שהלכו להופיע. תודה רבה לכם והשקעתם מזמנכם וכספכם האישי כי יש לכם, וזה בסדר גמור. אבל רינה מפתח תקווה ודני מהרצליה ורותי מחדרה שהכינו במשך ארבעה חודשים אוכל לחיילים, מה, הם לא צריכים להדליק משואה? או העסקים הקטנים שלא לקחו כסף לחיילים בזמן מלחמה, ואין להם הרבה, זה עסקים קטנים, מה זה פתאום נהיה, אם זה ככה, טילטיל שנה הבאה מדליק משואה. ואם זה יקרה, תרדו מהארץ כולכם. אני אומר לכם, די, מוזילים את זה. אז אני אומר, כל אחד רוצה להדליק משואה. הזמרים, זה מגיע לו, זה מגיע... גם לי מגיע. אין בסיס שלא הייתי. ארבעה חודשים אני הולך בכל הבסיסים. מה?

ביצים שלי. סליחה, שאני אומר, הביצים שלי. אני צריך לעבור ניתוח. אין חייל שלא הרמתי אותו. ארבעה חודשים אני מרים חיילים על הכתפיים ועושה להם שמח. לא מגיע לי?".

מיקי לוין, טילטיל (צילום: מערכת TMI)
מיקי לוין, טילטיל (צילום: מערכת TMI)

אז למה אתה צריך לעבור ניתוח ?
"צריך לעבור ניתוח בביצים, הנה, אני אומר את זה בשידור".

בגלל קילה כאילו?
"כן, נהיה לי קילה. ארבעה חודשים אני מרים חיילים. מה, לא מגיע לי משואה? גם אני יכול להגיד את זה. תרמתי, כל בסיס, הלכתי ותרמתי והלכתי ועל האש ומה שאתם לא רוצים. אני צריך לעבור ניתוח בביצים בגלל זה. אני אומר את האמת. מה אני אעשה? ארבעה חודשים אני מרים חיילים על הכתפיים. זה מצחיק, אבל זאת האמת. אז אני גם רוצה להדליק משואה כל אחד, תרמתי את החלק שלי למדינה".

כשיש קילה, הביצים כאילו מתנפחות?
"את לא יודעת מה, כן, הנה, קשה לי לשבת. אבל מה, קשה לי עם הקטע הזה".

קשה לך לשבת עכשיו?
"קשה, לאט לאט, ברגוע, אבל זאת האמת. די, מיקי ברקוביץ' זה בשבילי להדליק משואה, שלקבל פרס ישראל, זה האנשים. תראי בזמן האחרון מה קורה, אף אחד לא רוצה לקבל פרסים. טל פרידמן לא רוצה לקבל פרס. שלמה ארצי לא רוצה להדליק משואה. אנשים לא רוצים כבר. עידן עמדי, שאני חולה עליו, עומד ומצדיע לו, לא רוצה. פעם היה להדליק משואה, די די".

צפו בראיון המלא של טיליל עם מיקי לוין בפודקאסט של TMI:

מיקי לוין מראיינת את טילטיל (צילום :מערכת TMI)