שרית פולק, השיקה אתמול (רביעי), את הספר החדש שלה "רע מהסוג הטוב" ב"נורדר" בתל אביב, כשאל המקום הגיע לא אחר מאשר הגרוש סטטיק, שרק בשבוע שעבר נודע כי הוא וזוגתו בשנה האחרונה, רונה לי שמעון, החליטו להיפרד. לאחר שהופתענו מהמחווה לא השגרתית, פולק עמדה מול מצלמות וסיפרה איך קרה שהיא הוציאה ספר ובעיקר, מדוע סטטיק הגיע לפרגן והאם יש סיכוי לקאמבק? צפו:

שרית פולק על האיחוד עם סטטיק (צילום :יח"צ)

החיים הפרטיים שלך נמצאים בכותרות בשנים האחרונות. היה פה צורך לספר את הצד שלך?
"אני חושבת שאין כל כך צדדים, זה אותו צד, אותו סיפור. שנינו התגרשנו. לא היו מלחמות, לא היו ריבים, לא היה שום דבר. וזה מצחיק כי אנשים יצאו עלינו שאנחנו לא יוצאים אחד על השני, ואני כזה: 'למה?'. הסיפור מסופר מהעיניים שלי כי מן הסתם אני כותבת אותו, אבל זה לא כזה לבוא ולתת את הצד שלי. זה פשוט לספר סיפור עם המון אסימונים שנפלו, עם המון דברים שהבנתי וקלטתי רק בשנה האחרונה, דברים שמן הסתם לא התראיינתי עליהם כי לא ידעתי את הדברים האלה. ככה זה החיים, אתה עובר שיעורים, מכיר אנשים, אתה לומד ולומד ולומד ונופלים לך מלא אסימונים, אז קימטתי את זה לספר אחד ואני מאמינה שהמון אנשים יזדהו עם המון סיטואציות שיש בספר.

מרגישה שהתקשורת אולי תפסה צד והיתה נגדך?
"אני לא חושבת שהיו צדדים. הוא גם היה פה, אם הוא פה זה אומר שאין פה שני צדדים. יש צד אחד שחווה את הדבר. ואני לא חושבת שהתקשורת נגדנו אף פעם, היא עושה את העבודה שלה, היא מסקרת. יש דברים שהיו קצת מנותקים מהמציאות אבל בסדר, אתה חי את זה, אין מה לעשות, זה המצב. הרבה פעמים אני רואה פרסומים שאני אומרת זה לא נכון, אבל בסדר הם עושים את העבודה שלהם, אין להם איך לדעת, כי זה לא שאני מספרת או משתפת, אז זה בסדר. תקראו את הספר וכולם יבינו הכל.

סטטיק , שרית פולק (צילום: אור גפן)
סטטיק , שרית פולק (צילום: אור גפן)

למה הזמנת את לירז? זה לא מובן מאליו.
"ואני לא הייתי בהופעה שלו במנורה? זה גם לא מובן מאליו. אבל אני חושבת שדווקא זה הכי מובן מאליו. אנחנו תמיד אומרים שאנחנו חברים, עכשיו כבר הפסקנו להגיד את זה כי ככה או ככה לא מאמינים לנו, אבל העיקר שאנחנו יודעים את זה. זה כמו שלי היה ברור שאני אבוא להופעה שלו כשהוא יצא לדרך חדשה אז זה מאוד ברור ומובן שאם בהתאם ללו"ז שלו הוא יכול היה להגיע לפה, אז זה היה ברור שהוא יגיע, לא היה לי שום צל של ספק. אני יכולה להגיד לך שהוא בין הבודדים שהוא יבוא, זה לירז. אם הוא אמר שהוא יבוא, הוא יבוא".

יצא לכם לדבר על הפרידה שלו ושל רונה לי?
"לא. דיברנו על הספר, ועל המון שדברים שקורים עכשיו. קורים המון דברים בחיים שלי כרגע אז דיברנו יותר על זה. נושאים שמדאיגים אותי יותר בפן המשפחתי".

זה שהוא רווק, אומר שיש סיכוי לקאמבק?
"זה לא כזה - לירז רווק אז יאללה קאמבק. לא, אנחנו שנינו התקדמנו הלאה. זה לא משהו שאנחנו חושבים עליו כקאמבק, ושוב, אתם לא יודעים מה קורה איתי, אולי אני בכלל לא רווקה, אולי מישהו תפס לי את הלב, אולי מישהו תפס לי את העין. מאיפה אתם יודעים? תקראו את הספר, הוא ממש טרי. סיימתי לכתוב אותו לפני חודש, תקראו ותבינו".

סטטיק ושרית פולק בהשקת הספר החדש שלה (צילום: אור גפן)
סטטיק ושרית פולק בהשקת הספר החדש שלה (צילום: אור גפן)