אתמול (רביעי), עלה הזמר אביב גפן לבמה בפארק הירקון מול קהל של 60 אלף מעריצים בנשף הרוק השנתי שלו ואורחים רבים שעלו בזה אחר זה לבמה, ביניהם שלמה ארצי. גפן גם ניצל את הבמה להעביר מסר נגד הממשלה וגם מסר חשוב לעולם. "אנחנו עם מדהים מימין ומשמאל, אנחנו רק רוצים, מבקשים, ממשלה נקייה ולא ארגון מאפיוזי. אנחנו לא רוצים קומבינות, רוצים נקי, רוצים שוויוני, רוצים שפוי, רוצים הגון. אתם שם למעלה בסרטון רוצים אותנו, אזרחים טובים ומועילים, אבל מה איתכם שם למעלה? רוצים שינוי", אמר הזמר מול עשרות אלפים בפארק.

שלמה ארצי ואביב גפן (צילום: אלון לוין)
שלמה ארצי ואביב גפן (צילום: אלון לוין)

גפן לא וויתר על ההזדמנות להעביר גם קריאה למדינות העולם לתמוך בנו כמו שאנחנו תמכנו בהם בפיגועי הטרור הקשים שחוו. "היו אמורים להיות פה בקהל המון אנשים שתכננו לבוא לנשף השנתי. חלקם נחטפו, נרצחו ונאנסו בברוטליות. חלקם לחמו והאמינו בשלום שיגיע, היום יש פה בקהל את ההורים של עומר ונקרט שעדיין בשבי החמאס, לפני כמה ימים חגג 23 בגיהינום שם. אני מתפלל בשמי ובשם הקהל שיחזור בריא ושלם".

אביב גפן בנשף הרוק שלו על התקופה הקשה (צילום :יח"צ)

גפן המשיך במילותיו הקשות: "נסעתי בכל ישראל ושרתי לארונות קבורה בעיקר, רציתי לעזור בכל הגיהינום הזה, ואני רוצה להזכיר לעולם שם מחוץ לישראל שבשישי לאוקטובר הייתה הפסקת אש, למי ששכח. הסכם מדיני דבר מחויב למציאות אבל זה יהיה הסכם עצוב וקר, וזה לא יהיה השלום שחלמתי וחלמנו עליו".

גפן ניצל את הבמה גם כדי לפנות למדינות העולם ואמר: "ואני רוצה להוסיף לחבריי האמריקאים שלא ישכחו שאני צעדתי איתם באסון התאומים, ולהזכיר לחבריי הבריטים שצעדתי ברחובות שלהם אחרי הטרור שלהם של דאע"ש. אנחנו היום מבקשים פה מישראל - בואו תצעדו לצד ישראל. לצערי גם היום קברנו חיילים, ואני מבטיח לכם שנתגבר וננצח וישראל עדיין תהיה סמל לערך החיים והדמוקרטיה בעיקר בזכות האנשים ששומרים עלינו 24/7". 

אביב גפן ודני סנדרסון  (צילום: אלון לוין)
אביב גפן ודני סנדרסון (צילום: אלון לוין)