העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" היא אולי הדבר הכי מדובר היום (חמישי) ברשת, לאחר שפרק הבכורה ששודר אתמול גרף רייטינג מרשים במיוחד, ומספר רגעים מפרק הפתיחה הפכו לוויראליים ועוררו שיח. רגע לפני שהכל התחיל, התראיין השופט עם הפה הכי גדול, דוד דביר, למאיה גדש במעריב תרבות ודיבר איתה על עליית העונה לאוויר בצל המלחמה, על לינוי אשרם שהפתיעה אותו לטובה יותר מכולם וחזי דין, אותו הוא קטל מול המצלמות ובעיקר, סיפק לנו ציטוטים אייקונים כמו שרק דביר יודע.

דוד דביר (צילום: אור דנון)
דוד דביר (צילום: אור דנון)

אולם דבר אחד תפס את TMI יותר מכל, וזה השיח על השופטת החדשה בעונה, לאה ינאי, שתופסת את מקומה של רונה לי שמעון. רונה לי כזכור, עזבה את העונה הנוכחית בעקבות לו"ז הצילומים שלה לסדרה ההוליוודית בכיכובה. כשנשאל דביר על השינוי המדובר, ענה כך: "האמת שרונה לי ולאה קרובות אליי מאוד, הייתי מנטור שלהן המון שנים. לאה מביאה איתה משהו שאולי לרונה פחות היה – מעין דיוק. היא מאוד ורבלית, נראית מצוין ובעיקר מאוד מדויקת. באמת כל הכבוד לה, ינאי קפצה למים מאוד עמוקים ואני חושב שהיא הצליחה לצלול ועמדה בזה בגבורה".

דוד דביר, לאה ינאי, לוסי איוב, אנה ארונוב, אלי מזרחי, רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום: קשת 12)
דוד דביר, לאה ינאי, לוסי איוב, אנה ארונוב, אלי מזרחי, רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום: קשת 12)

עוד רגע שסיקרן אותנו במיוחד, היה כשדביר חשף פרט מסעיר ומשונה מאוד על חייו האישיים: "בן זוגה של בתי, ליאור זנגי, הוא מדען וחוקר לב. וכשהיה סטודנט באוניברסיטת הרווארד, הוא נאלץ לחקור עכברים ומיד נחלצתי לעזרתו. מצאתי עצמי לילה שלם מנתח לצדו עכברים וזה הגניב אותי מאוד". כן כן, דוד דביר הכוריאוגרף הקשוח מהטלוויזיה, נהנה לכמה רגעים לנתח עכברים. הלכנו לעכל את המידע הזה ונשוב בהקדם. 

דוד דביר (צילום: באדיבות קשת 12)
דוד דביר (צילום: באדיבות קשת 12)