הזמרת קרן פלס משתפת סטורי חשוף באינסטגרם ובו היא מתביישת במעשי הממשלה וקוראת לאמנים ולקולגות מהתעשייה לפעול ולהביע את דעתם. בעקבות חשיפת השיחות בין צחי הנגבי לבין משפחות החטופים, פלס שאחראית על כתיבת שיר האירוויזיון, שיתפה פוסט: ״חוסר רגישות זה אנדר-סטייטמנט. אני כל כך מתביישת ומבקשת סליחה מהמשפחות שהן צריכות לעבור גם את זה בנוסף לרע מכל שנכפה עליהן במשמרת של הממשלה הגרועה בהיסטוריה״.

קרן פלס על השיחה שהתקיימה בין צחי הנגבי למשפחות החטופים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קרן פלס על השיחה שהתקיימה בין צחי הנגבי למשפחות החטופים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

לאחר מכן, הזמרת פסרמה סרטון בו היא קוראת אקטיבית לכל אמן ולכל יוצר להביע את דעתו: ״קולגות שלי, אמנים בישראל, אני לא מבקשת שתביעו דעה כמו שלי. אנחנו במצב מאוד קשה. תביעו דעה כלשהי. אין לנו לגיטמציה לשתוק עכשיו״. 

בטקסט הזמרת הוסיפה: ״כל אנשי הרוח והאדמה שיש להם מה ׳להפסיד׳ - זה הזמן שלנו להשתמש בכוח שהרווחנו מתוקף האמון שנתן לנו הקהל בארצנו. בבקשה תדברו. ההיסטוריה נכתבת עכשיו ואין לנו את הלגיטמציה לשתוק. דברו את דעתכם ועמדתכם. אני לא מצפה מכולם לחשוב כמוני אבל הגיעה מזמן השעה של כולנו להשמיע קול ברור. אנשים פה איבדו הכל ותלויים בין שמיים לארץ. אי אפשר לסמן יותר וי עם סיסמאות או קלישאות. אחינו ואחיותינו לא ישארו לבד בבדידותם״.

עוד הוסיפה פלס על החשיבות של הבעת דעות שונות: ״תגידו מה שאתם חושבים באמת על מי שמנהיג אותנו. תקראו את הפוסט הקודם ששיתפתי. פשוט תגידו את דעתכם. לא חשוב מה היא, בשביל שנמשיך להיות דמוקרטיה זה נורא חשוב שתגידו מה שאתם חושבים. אי אפשר להפסיק לשתוק״.

קרן פלס (צילום :פרטי)