נטע ברזילי עלתה אתמול (ראשון) לראשונה לרחבה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 יחד עם בן זוגה לתחרות, הרקדן אלון דוידובסקי והשיקה באופן רשמי את הגזרה החדשה עליה היא עובדת קשה מאוד בחודשים האחרונים. רגע לפני, TMI דיברו על זוכת האירוויזיון על התהליך הקיצוני שעברה ועל ניתוח החירום שנאלצה לעבור, רגע לפני תחילת העונה. צפו:

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נטע ברזילי בראיון בהשקת "רוקדים עם כוכבים" (צילום :מערכת TMI)

אותי לימדו אותי כבחורה גדולה ללכת ככה זקוף, כשכל הבחורות הגדולות הולכות ככה כפוף כי הן מתביישות בעצמן, ואני כל החיים הלכתי זקוף, ועכשיו זה בכל זאת עדיין עקום. תראה להם איך אתה מיישר אותי", צוחקת ברזילי ומבקשת מהרקדן שלצדה להדגים למצלמות.

"קודם כל תגידי להם באיזה מצב את מגיעה לסטודיו. היא מגיעה כפופה, 'אהלן מוכנה לאימון, בוא'", מעביר עליה ביקורת דוידובסקי וממשיך: "אחר כך אני אומר לה - 'תיישרי את עצמך קדימה', כמו עכשיו, ועכשיו היא ישרה". 

אז איך כישורי הריקוד שלה עכשיו?
"כישורי הריקוד שלה משתפרים".

נטע: "זה שקר בפנים".

אלון: "אנחנו מתרגשים לקראת פרק הבכורה ואנחנו פשוט בהיכון לזה".

נטע: "אנחנו באמת בלאט לאט. זה לא משהו שאני נולדתי לעשות כמו לינוי אשרם ומאיה קיי ודומיהם בתחרות שהם רקדנים בהכשרתם. איזה עצבים. איזה עצבים, באמת לתלוש את השערות. הם רקדנים. דור הררי, דניאל גל, לינוי אשרם בואי על מי את עובדת, 'קשה לי ללמוד', יאללה. זה לא אמיתי".

נטע ברזילי והרדן אלון דוידובסקי  (צילום: רותם לבל)
נטע ברזילי והרדן אלון דוידובסקי (צילום: רותם לבל)

אבל עשית שינוי חיצוני גדול בחיים שלך, רואים את זה. איך את מרגישה עכשיו?
"תשמע, זה לא על רגל אחת. אתה מכיר את הרגע הזה שאתה שואל חבר 'מה קרה?', והוא אומר לך: 'חיים רגע, בוא נשב קפה. אני לא יכול להגיד לך על רגל אחת כי אני אתחיל לבכות?', אז זאת הסיטואציה. אני עברתי משהו מטורף וכשאני ארגיש מוכנה אני אדבר עליו, אבל בינתיים אני לא אוהבת חצאי תהליכים, אז השלמת התהליך המשוגע הזה קורה ברוקדים עם כוכבים".

הלחצת את כולם עם ניתוח שהיית צריכה לעבור. מה עם זה?
"עברתי את הניתוח ויצאתי ממנו כמו גדולה. הוציאו לי את התוספתן. אני רקדנית ללא תוספתן וזה ביג מאוד, אני רוצה לדבר על זה, זה איוונט. אני רוקדת בלי הדבר הזה ואולי אני יותר קלילה. אולי זה היתרון שלי על המתחרים שלי".