תפסנו את נועה קירל לראיון מיוחד ובו סיפרה על התחושות המבלבלות להופיע בזמן המלחמה, על הסדרה החדשה שלה ועל הזוגיות עם שוער באיירן מינכן דניאל פרץ שחטפה המון ביקורות על כך שהיא נובעת ממניעי יח״צ ונדמה שזה הולך לכיוון רציני במיוחד. 

״אני משתתפת בסדרה חדשה של yes ׳איננה׳ - לא ראו אותי ככה עד היום. אני נראית שונה לגמרי, סדרת מתח למבוגרים - הרבה יותר רצינית. זה היה לי סופר מאתגר אבל גם ממש כיף״. על הביקורות שהתעוררו בעקבות הזוגיות עם פרץ ענתה: ״את יודעת, אנשים קודם כל אומרים משהו ואז מבינים שזה לא נכון. מה אני יכולה להגיד? הכל מדהים והכל טוב״. איך את מרגישה עם הלונג דיסטנס, משפיע? ״זה מורכב אבל כשרוצים משהו והוא מספיק חשוב אז מספיקים הכל״. ואת רואה חתונה? ״באמת דודה פולנייה! זה משהו שאני חושבת שאשמור לעצמי״.

אי אפשר להתעלם מהמציאות הקשה - איך זה משפיע עלייך?
״כל דבר שאני עושה במיוחד בתחום שלי, הפופ, כל הזמן אני צריכה לדאוג למנן ולמצוא את האיזון בין מה שאני עושה לבין המציאות עצמה. היו לי לפני הרבה תכניות עתידיות לגבי מה שאני אמורה לעשות קדימה, גם אחרי האירוויזיון, ופתאום קרה השבעה באוקטובר ואף אחד לא צפה את זה. היה צריך שנייה לעצור ולחשוב מה עושים. כי אני לא יכולה להיות מנותקת ולבוא עם רקדנים ותלבושות״. 

את משתדלת ללכת להפגנות?
״לא יצא לי ללכת להפגנות, אבל כן השתתפתי בהמון אירועים התומכים בהם. כל אחד עושה מה שהוא יכול״. 

לראיון המלא:

נועה קירל (צילום :דור סגל)