- במוצ"ש נצפתה הזמרת אחינועם ניני עם יניב סגל, מוביל החזית הוורודה, בצעדה בקריאה לשחרור החטופים. אחינועם שנחתה מספר ימים קודם לכן משהות בחו"ל, ליוותה את השיירה בתיפוף יחד עם מובילי ופעילי החזית הוורודה.

אחינועם ניני (צילום: Roberto Rocco)
אחינועם ניני (צילום: Roberto Rocco)

- מפגש בין הגיטריסט האגדי, אבי סינגולדה, לראפר מוכשר בתחילת דרכו, אדם בן שמעון, הוליד סינגל מרגש שחיבר והלחין בן שמעון, 18, ״מטפס למעלה״. בשיר שהקליטו השניים מספר הראפר הצעיר על החרם החברתי הקשה שממנו הוא סובל. בין השאר במילים: ״אני צורח, אבל אף אחד לא שומע, אני קיים אבל אף אחד לא יודע״.

אבי סינגולדה ובן שמעון  (צילום: יח''צ)
אבי סינגולדה ובן שמעון (צילום: יח''צ)

- לאחרונה צולם קליפ לשיר חדש תחת השם “בשיא שלי" - שיתוף פעולה ייחודי בין מותג הדיאודורנטים לגבר AXE, שהשיק סדרת פרימיום,  לראפר המקומי המוביל איזי שזכה לביקור של אשתו שניה הדר, שגם מופיעה בקליפ עצמו לשיר החדש.

איזי ונגה בנר-סוארי, סמנכ''לית שיווק ביוניליוור ישראל (צילום: רפי דלויה)
איזי ונגה בנר-סוארי, סמנכ''לית שיווק ביוניליוור ישראל (צילום: רפי דלויה)

 - ראסטה לה ויסטה
הכירו את ראסטה חי, אומן וחקלאי, שניצח בבחירות בעלה ירוק והפך ליו"ר המפלגה

עזבו את הבחירות בארה"ב או את “האח הגדול": ליאורה מגלה שיש שאיפות הרבה יותר חזקות, תרתי משמע, והן לכהן כיו"ר מפלגת עלה ירוק. ביום ראשון שעבר התקיימו בפעם השלישית הבחירות השנתיות לראשות המפלגה בשיטת השבטים הייחודית, שבה ההצבעה גלויה. לבחירות היוקרתיות, שהיו הפעם סוערות במיוחד, נרשמו לא פחות משבעה מתמודדים. הבחירות לוו באירוע מחאה שכותרתו “משטרהLoveיה", וחשיפת יצירת אומנות בשם “אהבה לא נשרפת" - רכבו השרוף והצבוע של השייח' סמוקי מונקי, שהיה במסיבת ה"נובה".

המנצח הגדול, ראסטה חי, הצליח לנצח ברית בין בן בן חרות, היו"ר הקודם שהכריז על פרישה מפתיעה בדקה ה־90, לאומנית הרחוב העפולאית סיון ג'ינו, שהביאה תגבור מחברי אלאוסרה אלאסלאמייה בעירה. ראסטה חי הוא אומן ראפ ורגאיי, שאביו בן העדה הדתית הראסטפארית ואמו ישראלית. הוא גם הבעלים של “תדר הראסטה" בת"א. ראסטה מוגדר כמייסד שגרירות הראסטפארי בישראל, המחובר לקהילות של תרבות, חקלאות ומוזיקאים. ראסטפארי היא תנועה דתית ופוליטית שמקורה בג'מייקה. התנועה משלבת את הנצרות הפרוטסטנטית, תפיסות מיסטיות ותודעה פוליטית פן־אפריקאית.

המפסידה הגדולה, סיון ג'ינו, היא ציירת, אומנית ואשת תרבות מעפולה, הידועה בפרויקטים של אומנות רחוב ובעלת גלריית האומנות “מלכת השוק" ופעילות חינוך “אמ"א - אומנות משנה אמונות". במועד הבחירות ג'ינו אף הציגה תערוכה במטה המפלגה ברחוב אברבנל 12 בת"א. הנושא: אהבה. מי שכרת איתה ברית דמים שלא הצליחה הוא בן בן חרות, היו"ר הקודם, הידוע בשם “אבא דאב", ומוגדר כ"הרבליסט מוסמך וחשישן", מומחה לטיפול ועיבוד קנאביס, והיה במקום העשירי ברשימת המפלגה לכנסת האחרונה, שלמגינת לבה של ליאורה לא הצליחה להיכנס לבית הנבחרים.

עוד התמודדו: אשל עוזר, חקלאי ומייסד שיטת “מתוך בחירה אישית" להסדרת מערכות היחסים ולהפסקת עישון קנאביס, שמפעיל את ערוץ התקשורת “מותר לפספס פרק של החדשות", החושפת אירועים חדשותיים ופרשנויות בעניינים מהותיים שלא מופיעים בערוצי המדיה; אלכסנדר לויטס, פעיל חברתי מנהריה וחוקר תופעות חברתיות; ועופר כהן, פעיל חברתי מב"ש.

ראסטה חי, אתה עדיין בהיי?
“אני מודה לכל מי שהגיע לבחור ולתמוך בי. אני קורא לכל חבריי וחברותיי - צרו קשר והצטרפו לפעילות במסגרת המפלגה. יש מקום לכולם. אנו מביאים רוח חדשה וצעירה. באנו לשנות, לעבוד קשה ולהגיע למקומות הכי גבוהים, וכעת יש בידינו את המותג והפלטפורמה הפוליטית המזוהה ביותר עם המטרות שלנו".

ראסטה חי (צילום: שלומי לקאו)
ראסטה חי (צילום: שלומי לקאו)