- אלון גל, מאמן אישי, מגיש תוכניות טלוויזיה וסופר ישראלי, מככב לאחרונה באתרי היכרויות. גל, גרוש ואב לשלושה, מספר שגובהו 1.92 מטרים והוא אוהב סרפינג, כתיבה, כדורסל, שחייה ופסטיבלים. גל לא היה מעוניין להגיב. 

אלון גל (צילום: ליאור פנקסון)
אלון גל (צילום: ליאור פנקסון)

- עיתונאי "הארץ", ניר גונטז', פרסם כי דן תורן ז"ל פנה אליו וסיפר לו שהוא סיים לכתוב שיר בהשראת סיפור החילוץ של בנו הבכור, אמיר, מהמסיבה ב"נובה". גונטז' הצעיר, כזכור, חולץ על ידי יו"ר מפלגת העבודה הטרי, יאיר גולן. “הוא צירף את מילות השיר, וסיפר שהעביר לקורין אלאל שתלחין אותו", כתב גונטז'. “ועכשיו הוא כבר מת".

שלום לניר גונטז'. דיברת עם אלאל? השיר כבר הולחן?
“התרגשתי מהפנייה של דן תורן אליי ומהמילים שכתב ואחר כך נעצבתי מאוד על מותו. לא דיברתי עם אלאל".

דן תורן ז\'\'ל (צילום: ליה יפה)
דן תורן ז\'\'ל (צילום: ליה יפה)

- בכירי טיב טעם, בראשם חגי שלום - מנכ"ל הקבוצה, יוסי שליו - ראש אגף הסחר והשיווק ואביבית לוי־נעים - מנהלת מכירות ומועדון לקוחות, ערכו טקס הענקת צ'ק ע"ס 176,930 שקל לידיה של אפרת שפרוט, מנכ"לית עמותת נט"ל - המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה. 

מימין: אפרת שפרוט וחגי שלום  (צילום: אסף לב)
מימין: אפרת שפרוט וחגי שלום (צילום: אסף לב)

- אילת וניר ברוש, בעלי קבוצת הנדל"ן BROSH ונותני החסות לפסטיבל דוקאביב זו השנה השלישית, הגיעו להקרנה חגיגית שנערכה בסינמטק ת"א לסרט הדוקומנטרי “תסתכל, עוד מעט לא תראה כלום" של היוצר מתן אברמוביץ', נכדם של האדריכלים הוותיקים והנודעים גילה וברוך משולם, אשר הקימו בשנות ה־60 משרד אדריכלים ובנו מאות מבנים לאורכה ולרוחבה של ישראל. 

מימין: לימור אהרונוביץ, אילת ברוש, מתן אברמוביץ', ניר ברוש (צילום: רפי דלויה)
מימין: לימור אהרונוביץ, אילת ברוש, מתן אברמוביץ', ניר ברוש (צילום: רפי דלויה)

- ליאורה, שמלווה את גלית ולדמן, אמו של רס״ן אריאל בן משה ז״ל, אחד מסמלי המלחמה הארורה, קיבלה את רשותה של ולדמן לפרסם חלק ממכתב אישי מצמרר שכתבה לבנה אריאל ז״ל.

“אולי תקפוץ? גם אם זה רק לחלום קצר, תקפוץ", היא כותבת. “עכשיו בטח היית אומר לי: ‘תיגמלי כבר מהחדשות!'. רק שפה, אריאלי, פה מוקרן אותו הסרט בדיוק כבר למעלה משבעה חודשים, הנהגה שלא יודעת לאן צופות פניה, משפחות שחייהן נעצרו כמונו באותה הדפיקה בדלת, גיבורים פצועים בגוף ובנפש ומשפחות שאני לא יודעת איך מצליחות לנשום כשיקיריהן שם. בגיהינום. ואולי, אולי הגיע תורם, של אלו שיושבים במגדל השן, הגיע תורם לדבר ואולי שלא ידברו - שיתקנו. כמה יש לתקן, אריאלי, בתי החולים שקורסים, חקלאים שלא יודעים מה יהיה מחר, שיתקנו. אולי הגיע הזמן ליצור שיח מכבד בינינו, במקום בכפייה ובאיומים, פשוט לדבר ולתקן, לעשות ולשנות. לא לתפור בכוח - לרקום בעדינות וברגישות".

“אגב", היא ממשיכה. “מקווה שראית את אחיך, את שביט, משיא משואה בשם חיילי וגיבורי צה"ל, ובשמך אריאל, בשם אחיו הגיבור, המודל שלו ושל כולנו. שביט אומר שהוא כבר לא יודע איפה שביט מתחיל ואריאל נגמר - זו רמת ההשפעה שלך, רמת ההשראה שזכה לקבל ממך, וכמוך - גיבור".

ולדמן, מרגש.
“קוראים לזה נקמה. זה לא כמה אני מתגעגעת, אלא לספר לו איך נראית המדינה שלו היום, מה קורה פה".

גלית ולדמן, אריאל בן משה ז״ל (צילום: צילום פרטי)
גלית ולדמן, אריאל בן משה ז״ל (צילום: צילום פרטי)