אסי עזר ואלברט אסקולה הפכו לפני כחודש להורים בפעם השניה בחייהם, כשנסעו לארצות הברית לקבל לעולם את בנם הפעוט אריאל שנולד באמצעות אם פונדקאית. את המסע, תיעד עזר לכל אורך הדרך ברשתות החברתיות, כפי שעשה בלידה הראשונה של בתו הבכורה אלכס. כבר כשאלכס נולדה, חשפו הזוג כי אסקולה הוא אביה הביולוגי ואילו כעת, המנחה המצליח הוא האב הביולוגי של התינוק החדש.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏

בסשן שאלות תשובות שעשה אתמול (שבת), נשאל עזר על ידי אחד העוקבים: "סליחה או זאת שאלה קצת מוגזמת. אתה מרגיש מחובר יותר לאריאל כי הוא שלך ביולוגית?". הכוכב המצליח, לא היסס וענה תשובה שגרמה ללב הציני של TMI לנזול ברגע אחד: "אלכס איתי כבר שנתיים, היא ואני זו אהבה מטורללת. היא הבכורה. ממש לא מעניין אותי אם יש קשר דם או לא, היא הבת שלי. כשהיא רצה אלי בבוקר, הלב שלי נמס, כשהיא נופלת או מקבלת מכה - כואב לי בגוף".

אסי עזר על בנו אריאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר על בנו אריאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עזר המשיך בדבריו היפים על ילדיו וסיים כך: "יש לנו כבר את אותו הומור, אנחנו אוהבים לאכול אותם דברים, אוהבים לשיר ולרקוד יחד לצלילי עדן גולן. אריאל הוא הבחור החדש בשכונה, כרגע הוא בעיקר ישן, אוכל, בוכה ומשהק. האהבה גדלה לאט ובטוח, מיום ליום. ויש המון ממני ומספיק לשניהם. שניהם הילדים שלי. שניהם הלב שלי".

אסי עזר, אלברט אסקולה והבת אלכס (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
אסי עזר, אלברט אסקולה והבת אלכס (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)