נגה ארז הפכה בשנים האחרונות לסנסציה עולמית כשפרצה גבולות שאף זמר ישראלי לא הצליח לפניה. הזמרת הישראלית, הפכה לשם דבר ברחבי העולם ובשנתיים האחרונות ניתן לראות אותה בעיקר על הקו כשהיא בטורי הופעות בינלאומיים, קוטפת הישגים מרשימים ובעיקר עושה לנו המון כבוד.

נגה ארז (צילום: גיא יחיאלי)
נגה ארז (צילום: גיא יחיאלי)

כיאה להצלחה, הגיע הזמן לקטוף את הפירות והשבוע התייצבה ארז לאירוע חשיפת התכנים של yes, שם הוקרן טריילר לסרט דוקו על חייה שצולם בשנים האחרונות. בראיון שנתנה למאיה גדש במעריב תרבות, סיפרה ארז על החוויה המורכבת, ובעיקר על הקריירה הבינלאומית בתקופה בה להיות ישראלי זה לא דבר שמתקבל טוב ברחבי העולם. 

״אנחנו לא יודעים איך תראה הקריירה שלנו בחו"ל", אמרה ארז בעקבות המצב והמשיכה: "אני מרגישה כל מני רגשות, אני מרגישה מבודדת ואני כועסת על הרבה מאוד אנשים, ועל איך שהדבר הזה נתפס בחוץ. עוד לא יצא לי לצאת לסיבוב הופעות מאז השבעה באוקטובר, ואנחנו עתידים לצאת לראשונה מאז פרוץ המלחמה בחודש הקרוב".

נגה ארז (צילום: רפי דלויה)
נגה ארז (צילום: רפי דלויה)

בהמשך, סיפרה שכבר נתקלה בסיטואציות עם מפגינים נגד ישראל: "נראה איך זה יהיה - כבר יצא לנו להיתקל בכל מני סיטואציות לא נעימות עם מפגינים ו-BDS וכאלה. אני ואורי (בן זוגה אורי רוסו) צוות טוב - ואנחנו רגילים להיות ביחד הרבה מאוד שעות גם כי אנחנו יוצרים יחד. אז זה לא חדש לנו, והתקופה האחרונה לא שינתה את זה רק הידקה את הקשר בינינו וחיזקה. הוא הסלע האיתן שלי בתקופה הבאמת ממוטטת הזו״.

נגה ארז  (צילום: שי פרנקו)
נגה ארז (צילום: שי פרנקו)