אחרי שקיבלה ביקורת נוקבת על כך שלא גינתה את חברה הטוב איציק זוהר על סרטון האלימות של הכדורגלן תוקף באלימות את זוגתו מיטל אדרי, אופירה אסייג מתייחסת לפרשה.

איציק זוהר, אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
איציק זוהר, אופירה אסייג (צילום: אור גפן)

בתכניתה ביום שישי האחרון עם חיים לוינסון, התייחסה אסייג לאירוע הקשה ולחברה הטוב ואמרה: "השבוע פורסם סרטון קשה של איציק זוהר מכה את בת זוגו מיטל. הסרטון קשה, אמרתי לאיציק מילים חריפות כמו שאני יודעת ובדרכי. הוא הקשיב, והיום התנצל ברשתות החברתיות. חשוב לומר לכל הגברים, אם עדיין לא הבנתם, אסור לאף גבר להרים יד על אישה. אם איציק לא שולט בזה, הוא יטפל בזה. אני מכירה אותו ויודעת שיעשה את זה".

לעומתה, לוינסון תקף אותו בחריפות וציין כי לא הופתע כלל מהסרטון: ״זה הטיפוסים ה׳גבר-גבר׳, גברברי אלפא שבמועדונים ומחליפים נשים כל היום. זה נראה שמרוב שהם גברים הם חושבים שכל העולם שייך להם, שצריכים להיות עבדים שלהם ולהיכנע לגחמותיהם. צריך לקחת מהם מרחק לדעתי, ולא הופתעתי מהאירוע".

חיים לוינסון (צילום: יונתן בלום עבור 103FM)
חיים לוינסון (צילום: יונתן בלום עבור 103FM)

זוהר, כזכור התנצל ככל הנראה גם בהשפעתה של אופירה ואמר: ״מרגיש צורך עמוק להתנצל בפני כל אישה באשר היא, בפני כל אמא, בת ואחות. סרטון מביש, ואני מרגיש בושה עמוקה, צער גדול וכאב מאוד מאוד גדול שלא ניתן להסביר במילים. אני קורא את התגובות הקשות, ועליי לקבל אותן בהכנעה ובהבנה".

View this post on Instagram

A post shared by Itzik Zohar (@itzik_zohar_)