העיתונאי חיים לוינסון בחר להתבדח על בקבוק הקולה של נועה ארגמני כשצולמה עם אביה בבית החולים, ועורר סערה וביקורות נוקבת: "מסכנה, מרוב זמן עם ערבים התרגלה לשתות קולה אדומה", אמר לוינסון. בין האנשים שהוא פתח איתם חזית הוא לא אחר מהמטריל הראשי וכוכב ״האח הגדול״, גיא איתן, שיצא במסע חיפושים אחר הנייד של לוינסון כדי לסגור איתו חשבון.

חיים לוינסון בציוץ על נועה ארגמני (צילום: צילום מסך מתוך טוויטר)
חיים לוינסון בציוץ על נועה ארגמני (צילום: צילום מסך מתוך טוויטר)

איתן פנה לאופירה אסייג שותפתו של לוינסון וביקש ממנה שתעביר לו את מספר הנייד של חיים לוינסון: "אני יודע שיש לך, או שאת איתנו או שאת נגדנו" אמר. לאחר מכן פנה לאייל ברקוביץ: ״ברקו זכית בלוטו, אני הולך לטפל בשותף של האקסית שלך, תקנה פופקורן בסופר, שים במיקרו ותראה מה אנחנו עושים לאדם שמדבר לא לעניין ומתלבש לא לעניין, הכל טוב תודה לי אחרי זה".

גיא איתן במסע לחפש את חיים לוינסון (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

יוצא הריאליטי לא הרפה ופנה לקבל את מספר הנייד ש  לוינסון מאירית רחמים, חברתה הטובה של אסייג. כמו כן, שלח הודעה לרבקה מיכאלי שכבר הטריל אותה בעבר: "יש לך נייד של הבחור החמוד בלי השיער שמגיש עם אופירה, הוא לא מגיש הוא כולה ניצב". זה לא הספיק, כי איתן גם פנה למירב מיכאלי לבקש את הנייד ואמר: "אתם באותו צד". בנוסף לכל זה, איתן גם החליף את תמונת הפרופיל שלו באינסטגרם לתמונה של לוינסון.

חיים לוינסון בציוץ על נועה ארגמני (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אחרי מסע מפרך של חיפושים נמצאה האבדה ואיתן הציף את הוואטס אפ של לוינסון עם הדברים הבאים: "חיימון, אתה מבדיל בין קודש לחול והמבדיל בין הכוס על אמא שלך, לפני שאני אטפל בך ואני אטפל בך,  יא בן אלף. למה קראו לך חיים, שום דבר בך לא מזכיר חיים, רק מוות, נובל מגעיל, סירחון מהפה, אין שיזוף , אין שיער כולסטרול גבוה, אתה לא חיים, אתה טינופת, במהלך השבוע נהיה בקשר". 

חיים לוינסון בציוץ על נועה ארגמני (צילום :צילום מסך מתוך טוויטר)