סרטון האלימות של איציק זוהר ממשיך לייצר הד ברחבי המדינה. אחרי החשיפה של הסרטון המזעזע בו זוהר תוקף את בת זוגו לשעבר, מיטל אדרי, חברת ״מימון ישיר״, שלקחה את זוהר כפרזנטור ממש לאחרונה, החליטה לבטל איתו את החוזה. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איציק זוהר (צילום: אור גפן)
איציק זוהר (צילום: אור גפן)

על פי דיווח של מאקו, החברה שבחרה בשחקן הכדורגל לשעבר כפרזנטור במסגרת פעילויות הסושיאל שלה, התנערה מזוהר לאחר פרסום סרטון התקיפה. במייל שנשלח לעובדי החברה בסוף השבוע האחרון על ידי מנכ״ל החברה, ערן גולן, נכתב: ״כידוע לכם החברה התקשרה עם איציק זוהר לקידום סרטוני טיקטוק עבור סוכנויות הרכב עימם אנחנו עובדים. לאור הפרסומים מאמש (מבלי לפגוע בחזקת החפות של כל אדם), הפסיקה החברה את ההתקשורת עימו באופן מיידי וגנזה את החומרים שהופקו יחד איתו. אנו מוקיעים אלימות כלפי כל אדם באשר הוא, ובוודאי נגד נשים״.

איציק זוהר (צילום: יח''צ)
איציק זוהר (צילום: יח''צ)

התגובה הזאת מגיעה אחרי שבסוף השבוע שעבר פורסם סרטון התקיפה של זוהר שגרם ללא מעט מכוכבות הביצה לדבר על התקיפות שהן עברו. חלק מהכוכבים האחרים האשימו את הקרובים לזוהר שלא גינו את האלימות שלו. לאחר פרסום הסרטון, זוהר הוציא תגובה ראשונה דרך עורך הדין שלו.

איציק זוהר, אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
איציק זוהר, אופירה אסייג (צילום: אור גפן)

זה לא הספיק כי לאחר מכן זוהר פרסם סרטון התנצלות ובו אמר: ״רגע לפני השבת אני מרגישה צורך עמוק, עמוק מאוד, להתנצל בפני כל אישה ואישה באשר היא. בפני כל אמא, כל בת וכל אחות, להתנצל בפני המשפחה שלי, בנותיי, ילדיי, בפני המשפחה של מיטל, אמא שלה, אבא שלה, אחיותיה, אחים שלה, ומעל הכל - להתנצל בפני מיטל וילידה, שהיו לי לילדים״.

View this post on Instagram

A post shared by Itzik Zohar (@itzik_zohar_)