נאור ציון, שמבקר בשנים האחרונות את התקשורת, יוצא הפעם במתקפה חזיתית נגד אופירה אסייג. בסרטון טיקטוק, בו הוא מכנה את ההתנצלות של אסייג כ"מזויפת", התייחס הבדרן לפליטת הפה של חיים לוינסון על בקבוק הקולה האדומה של נועה ארגמני, ועל תגובתה של אופירה אסייג לפרשה.

נאור ציון (צילום: שוקה כהן)
נאור ציון (צילום: שוקה כהן)

"מהי צביעות? גם אני חושב שיש אדם אחד בראש המערכת שמאז השביעי באוקטובר לא לקח פעם אחת אחריות, אבל מי שמטיף לאחריות חייב ללמוד בעצמו. אתמול הייתי מזועזע כשפתחתי את "אופירה ולוינסון", וחיכיתי לראות מה אופירה תגיד ללוינסון במשחקי השוטר הטוב והשוטר הרע לאותו לוינסון, שהייתי מזועזע כמו רבים אחרים, על האמירה הכי מקוממת ומטורפת, שלא האמנתי והייתי צריך לקרוא עשרים אלף פעם מה שהוא אמר על נועה ארגמני והקולה האדומה", אמר נאור בזעם.

חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום: צילום מסך ערוץ 12)


"אני רואה שהיא מתחילה עוד פעם עם המשחקים שלה וההצגות שלה כאילו גוערת בו, והוא מתנצל חצי התנצלות קטנה, לא התנצלות אפילו, וממשיכים קדימה". אז, פנה ציון ישירות לאסייג והטיח בה דברים קשים: "אז תסלחי לי גברת אופירה אסייג, את צבועה אמיתית. גם אתם, קשת, שמרשים דבר כזה ומעבירים את זה חלק. אין מקום לאמירות מהסוג הזה. כשמישהו אומר דבר כזה, אוטומטית הוא מושהה לשנה מינימום, ואת זה אתם לא עושים".

נאור ציון (צילום: אמיר מאירי)
נאור ציון (צילום: אמיר מאירי)