אחרי המריבות הסוערות בבית "האח הגדול" על אוכל, בעיצומה של מלחמת קיום בישראל ובשורות קשות על לוחמים שנופלים מדי יום, תקוה גדעון משתפת את דעתה על העונה הנוכחית של האח הגדול. זוכת הריאליטי, שיתפה כי ניהלה שיחה עם פלוני אלמוני בנוגע לריאליטי שמשודר כעת ברשת 13 והמריבות שמתרחשות בו על אוכל, בזמן שיש חטופים בשבי חמאס שמתים מרעב ועוברים התעללות.

תקוה גדעון (צילום: אור גפן)
תקוה גדעון (צילום: אור גפן)

כך סיפרה גדעון: ״אני יוצאת עכשיו מהמוסך, מישהו צועק לי 'תקוה, תקוה'. הסתובבתי, חייכתי. החלטתי שהיום אני נחמדה לעולם. הוא שואל אותי - 'נראה לך הגיוני שבמצב הזה, בתקופה הזאת, עם כל מה שקורה במדינה, יש 'האח הגדול'? הם רק שבוע שם וכבר ההיא מאוהבת בהוא, ההוא נפרד מההיא, רבים על אוכל, על סיגריות, כשזה מה שקורה במדינה. זה נראה לך הגיוני? זה נורמלי? מסכנים. למה הם צריכים לריב על אוכל שם? צאו, לכו הביתה״, מספרת גדעון.

תקוה גדעון על האח הגדול (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך, סיפרה כי השיבה לו : ״אמרתי לו 'אתה יודע, קודם כל הם לא מסכנים, זה מבחירה. והסיבה שאתה רואה את זה, שזה מה שקורה שהם רבים, זה כי תחשוב שברגע שנכנסים לבית 'האח הגדול' כל הדאגות מהעולם האמיתי נעלמות, כי אתה חי את המציאות הזאת של הבית, והדבר הכי קשה להתמודד איתו בתוך הבית הזה הוא השעמום. משם מגיע הכל. כל כך משעמם, אתה לא דואג מכלום, לא אכפת לך מכלום, אתה לא יודע מה קורה בחוץ, זה לא מעניין אותך".

תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה על החטופים: ״אז קודם כל, הם לא מסכנים. תזכור שזה משעמום ומבחירה. בנוגע לאם נכון לשדר את זה – אתה רואה את זה. אם אתה באמת רוצה לחשוב על אנשים מסכנים – אז תחשוב שהחטופים בעזה יש להם דאגות. זה לא נעלם להם מהמציאות, אין להם מזגן, אין להם אוכל לריב עליו כי אין להם אוכל. הם נמצאים במנהרות בחום הזה, ואני ואתה מדברים על 'האח הגדול'. אתה מבין עד כמה הם מסכנים?".