תפסנו את הזמרת עדן בן זקן בצילומי קליפ למחזמר ״סינדרלה״, בו היא מגלמת את הנסיכה האייקונית, ושיתפה אותנו בתחושות הקשות שחוותה כשבנה אושפז, ההתרגשות הגדולה לקראת המופע הקרוב שלה באצטדיון טדי, ומה היא חושבת על המחאות הזועמות נגד אייל גולן שהתארגנו מחוץ להופעתו האחרונה.

עדן בן זקן בראיון (צילום :מערכת TMI)

תספרי לי על כישורי המשחק שלך. את מרגישה שאת שחקנית טובה?
״אני עושה חזרות עם כל הקאסט כרגיל. והאמת שזה די סבבה. אני לא חושבת שאני עכשיו השחקנית הכי טובה. באמת שאני לא יודעת, אני סבבה כזה. בין 1 ל-10 אני נראה לי 6״.

אפרופו סינדרלה, מתי הרגשת לאחרונה לכלוכית?
״האמת שהייתי לכלוכית ממש הבוקר כששטפתי כלים״.

לאחרונה שיתפת על הניתוח שעבר מישל הבן שלך. מה הניע אותך לדבר על זה?
״רציתי לשתף ולראות אם יש עוד אמהות שעברו כמוני את הדבר הזה. כי זה נורא קשה לראות ככה את הבן שלך במצב הזה. רציתי לראות איך אמהות אחרות מתמודדות עם זה. ויש דברים גם יותר גרועים. רציתי לחזק גם מהצד שלי״.

עדן בן זקן (צילום: שי פרנקו)
עדן בן זקן (צילום: שי פרנקו)


בקרוב את תופיעי באצטדיון טדי בירושלים, איך התחושות לקראת?
״קודם כל, אני תמיד מתרגשת לפני כל הופעה שלי. אבל זה מאוד מרגש כי זה עומד להיות המופע הכי גדול שעשיתי בקריירה שלי״.

בימים האחרונים הזמר אייל גולן קיים כמה הופעות באצטדיון בלומפילד שבמהלכן עשרות אלפי האנשים שהגיעו גילו על שמשת מכוניתם בחניונים מחוץ למקום עלונים שעליהם הכותרות "פותמוביל", "הקהל לבוש לבן - ההופעה מוכתמת" במחאה על הנרמול של גולן לאחר ששמו נקשר לפרשת הקטינות ובסופו של דבר התיק נסגר. לאחת מההופעות גם הגיעה בן זקן לתמוך בזמר. 

אני בטוחה ששמת לב למחאות שהתארגנו מסביב להופעה. 
״אני חושבת שתיתנו למי שצריך לטפל בזה לטפל. זה לא משהו שצריך להגיב עליו כבר. עברו המון שנים ואם הוא היה אשם, אז הוא היה. אני לא נכנסת לזה חס וחלילה, אני לא יודעת מה הולך שם. זה לא שאלה שאמורה לעלות בשבילי בכלל. אני אומרת לך את האמת״. 

בכל זאת הוא קולגה שלך, ואת עדה לכל הדבר הזה.
״מה זה קשור? הוא חבר טוב שלי. והצדק כבר נעשה, המשפט היה ונגמר״. 

ב-15 בנובמבר 2021 הגישו ט' ו-נ', הטוענות כי נפגעו מינית מגולן, 11 תלונות חדשות כנגד עשרה מעורבים שלא נחקרו ב-2013 בפרשת הקטינות. התלונות החדשות הובילו לחקירה מחודשת ולפתיחת התיק מחדש. גולן היה חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט ובריבוי עבירות של הבאת אדם לכדי מעשה זנות. הפרקליטות החליטה בסופו של דבר לסגור את התיק.

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)