זוכת ״האח הגדול״, יובל מעתוק, לא נשארה אדישה הפעם להערות שקיבלה ברשת על הגוף שלה וענתה לכולם. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אמרה: ״אתמול העלתי טיקטוק ואתם יכולים לראות כמה מהתגובות שקיבלתי ׳נראה לי היא אכלה את המיליון׳, ׳זה מה שקורה שיש לך מיליון בבנק - את עולה במשקל׳, ו-׳נראה לי שיובל מעתוק בהריון׳. אני בדרך כלל לא מתייחסת לתגובות רעות, אבל כשזה נושאים כאלה רגישים אני כן אתייחס לזה. אז לא, אני לא בהריון ואם אכלתי את המיליון? לא, אני לא אכלתי את המיליון, פשוט עליתי במשקל וכיף לי, וטוב לי, ואני מעריכה את עצמי ואני אוהבת את עצמי ככה".

יובל מעתוק (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

"אני בחורה שהייתה, לפני האח הגדול, עם פסים בבטן, קוביות מתחת לטבור והיום? נכון עליתי במשקל, וכל הקטע הוא שטוב לי, אני שמחה, אני מאושרת, אני אוהבת את איך שאני נראית. כשאני מסתכלת במראה אני שלמה עם עצמי".

יובל מעתוק (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
יובל מעתוק (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

"אז אני רוצה להגיד שתפסיקו להיות עם היד הקלה על המקלדת, כי יש בנות שיראו את התגובות שאתם כתבת לי וזה יפתח אצלן הפרעות אכילה והן יקחו את זה קשה, ואני לא יודעת מה הן יעשו", כתבה מעתוק והמשיכה: "לי יש את הכוח להתמודד, זה לא מעניין אותי, כל עוד אני שלמה אין בעיה, אבל יש בנות שאם יכתבו להן תגובות כאלה אז אני לא יודעת מה יכול להיות הסוף, די להיות עם היד הקלה על המקלדת ויש דברים יותר מעניינים מהבטן של יובל מעתוק".

יובל מעתוק (צילום: אור גפן)
יובל מעתוק (צילום: אור גפן)