אורן להב הפך בשנתיים האחרונות לאחד מכוכבי הרשת המובילים, כשלצד זאת, הוא דיבר לא פעם בפתיחות על השיימינג שהוא עבר ועדיין עובר. אתמול (רביעי), פנה להב לרשתות החברתיות ובתמונה אמיצה בה הוא כתב על גופו את כל ההקנטות שהוא מקבל, חשף את תחושותיו.

אורן להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אורן להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

"מחר נצא כולנו לחופש הגדול, החופש הגדול תמיד היה בשבילי מאתגר", התחיל להב את דבריו והמשיך: "עונת הקיץ בכלל, בתור ילד מלא היו צוחקים עליי ברחוב , בעיקר בים ובבריכה, כמות הפעמים שהייתי מתארגן ללכת לים ובסוף הייתי מתחרט ונשאר בבית, הייתה ענקית. כל התגובות שהייתי מקבל נחרטו לי בנשמה, לעולם לא הייתי מדמיין להסתכל במראה עם בגד-ים כמו כל אדם רגיל ולהיות שלם עם עצמי, השנה האחרונה הייתה משמעותית עבורי, קיבלתי ביטחון ופיתחתי אור של פיל, אבל עד לפניי שנה הייתי בוכה יום יום מהתגובות מהמילולית והפיזית שחוויתי בגלל המשקל שלי".

אורן להב בתמונה חושפנית על השיימינג שהוא עובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורן להב בתמונה חושפנית על השיימינג שהוא עובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיף בכאב, על המילים הקשות שנאמרו לו: "כמות האנשים שהכרתי כאן מהרשת וסיפרו לי שחוו חרמות ובריונות היא עצומה, עזרתי איפה שאני יכול. לאורך השנים, קראו לי שמן, דוב, תשים חזיה, ירקו עליי והשפילו אותי ולאף אחד זה לא מגיע. היה חשוב לי לעצור רגע לפניי שכולנו נצא מחר לחופש הגדול, תהיו טובים, אם ילד מלא יותר או פחות זה לא סיבה לפגוע בו, או שהוא ירגיש רע לנסוע לים, תהיו טובים,
והכי חשוב אל תתביישו בעצמכם , בגוף ובמשקל שלכם ליד אנשים!!".

אורן להב (צילום: מערכת TMI)
אורן להב (צילום: מערכת TMI)