המאבק בחדשות 13 נגד המנכ"לית החדשה, יוליה שמאלוב־ברקוביץ', לא נרגע. הפרשן הכלכלי מתן חודרוב כתב הודעה לכל הכתבים בחמישי שעבר, אחרי שהודיעו ששמאלוב־ברקוביץ' מגיעה לפגישות ברמת החייל: “אני מבקש לא להתייחס אליה, מטוב ועד רע. מינויה טרם אושר ברשות השנייה, והיא לא רשאית להתנהל כמנכ״לית החברה".

שמאלוב־ברקוביץ', אישיות לא רצויה ב־13? תרצי להגיב?
“לא".

> הסטנדאפיסטית עדי ששון התחתנה בשבוע שעבר עם בחיר לבה ב"הרצל 16״ בת"א. כל התעשייה הייתה במקום, כולל שדרי הרדיו דידי הררי והרון הרון (רון שלום), שאיתם שיתפה פעולה בעבר בתוכנית “דידי לוקאלי" ברדיו 103FM. כידוע, הררי והרון הפכו למתחרים אחרי שהררי הפך למנכ"ל רדיו ת"א והרון נשאר ברדיו 103FM ומגיש תוכנית נפרדת. עדי ראייה סיפרו כי השניים לא החליפו מילה ביניהם לאורך כל האירוע.

הררי, סלאם עליכום, בוא תגיד שלום?
״שטויות. הייתי בחתונה ואפילו לא ראיתי אותו שם״.

הרון, בה קורה בה קורה בה קורה?
״אכן הייתי בחתונה, לא ראיתי שם את דידי״.

> שחקן הכדורסל בעבר והפרשן בהווה, גור שלף, בונה בית בקיבוץ גבת, ומתכנן לעבור לשם עם המשפחה.

> אירוע ההתרמה השני של עמותת “שולחן עגול TLV5" התקיים ביום חמישי באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת ת"א. כל ההכנסות לאירוע היו תרומה לילדים ונוער בסיכון ולפעילויות למען הקהילה. הנחה ליאון רוזנברג, הצחיק עידן ניידיץ, והזמר פבלו רוזנברג הנעים בקולו. את האירוע יזם והפיק אסף עוז, הבעלים של חברת ip connection מצלמות אבטחה, ונכחו בו בכירים מהמשק הישראלי, ההייטק והבנקאות.

אסף עוז, פבלו רוזנברג ועידן נייטיץ (צילום: ברוך שוסל)
אסף עוז, פבלו רוזנברג ועידן נייטיץ (צילום: ברוך שוסל)

> אילנה אורנשטיין, מנהלת השיווק של טבע נאות, ביקרה בתערוכת “גאווה במדים", שנפתחה בדיזנגוף סנטר ונועדה לתת ביטוי לקהילת הלהט"ב שהתגייסה לשירות המילואים מאז 7 באוקטובר. אצרו את התערוכה יואב מאיר וגילי סיוון כהן, והתגייסו עשרה מעצבי אופנה ישראלים שהביאו לידי ביטוי את דגל הגאווה על מדי הצבא עם הדגמים והאייקונים של המותג.

יואב מאיר אלכס קפלן, גילי סיוון ואילנה אורנשטיין (צילום: יחצ)
יואב מאיר אלכס קפלן, גילי סיוון ואילנה אורנשטיין (צילום: יחצ)