- לא רבים יודעים, אבל מיכל רנד, עדיין אשתו בנפרד של הזמר שולי רנד ואם ששת ילדיו, הייתה נשואה עוד לפני שהתחתנה עם רנד. ליאורה חשפה בעבר כי מדובר בלא אחר מהזמר אדם, שנלחם בימים אלו בגבורה במחלה קשה. השניים נישאו בשנות ה־80 והתגרשו כעבור עשרה חודשים כחברים טובים. הם אף ערכו מסיבת גירושים מפוארת במועדון “הפינגווין", שהיה אז המועדון המבוקש ביותר בת"א. יחד עם בועז תורג׳מן הם גם הפיקו במועדון "ליקוויד" את מסיבת הגייז הראשונה. הם גם העלו מחזמר המבוסס על הקאלט הקולנועי “מופע הקולנוע של רוקי", בכיכובו של אדם ובבימויה של מיכל. מיכל לא שוכחת את אביר נעוריה, והשבוע גם ביקרה אותו במיטת חוליו ושוחחה איתו.

מיכל, מה את אומרת על מצבו של בעלך הראשון?
“כואב. הפכתי אותו לפרויקט התפילה שלי. אני נוסעת לקברות צדיקים, פונה לצדיקים ונותנת את שמו שיברכו אותו. אני מאמינה בתפילה ומבקשת ממי שאוהב אותו שיתפלל עליו, חיים בן חווה. תפילה היא מעל הטבע".

 מדוע הסתיימו הנישואים? רבתם?
“דווקא עשינו כיף חיים. היינו בליינים. הוא היה מאפר אותי לפני כל יציאה. אפילו לחתונה שלנו הוא איפר אותי. ההורים שלי אהבו אותו מאוד. ‘אחלה מענטש', היה אבא שלי ז"ל אומר עליו".

במהלך השנים הייתם בקשר?
“אני מאמינה שיש בינינו קשר מתוקף הברית שפעם עשינו. לכן אני מרגישה שיש לי זכות אצל הקב"ה לתפילה ובקשות ודרישות, כדי שידון את חיים לכף זכות. אבל מעבר לתחושה הזו, לא. לא דיברנו שנים ארוכות, מלבד שיחה שעשיתי כדי לחזק ולעודד אותו. קצת מביך אותי, בכל זאת זו הפרטיות שלו. אבל למרות הטבע, אני בוחרת להאמין שלא אצטרך לסגור איתו מעגל והוא יחיה".

 מטעמו של אדם נמסר כי הוא מתפלל להשבת החטופים ולאחדות ושלום בעם.

אדם בהופעה נדירה (צילום: בלוג יובל אראל)
אדם בהופעה נדירה (צילום: בלוג יובל אראל)

> ומה עשה הזמר שולי רנד על גג בית בת"א באמצע השבוע שעבר? הוא הגיע להופעה פרטית, כשבקהל שני אנשים אוהבים בלבד. העיתונאי לשעבר ואיש היח"צ בהווה, דני ספקטור, הציע נישואים לזוגתו, רעות דוגה, ועשה את זה מול השקיעה, עם רנד, ששר להם את “בראשית" ו"מים מתוקים" בהופעה אינטימית ומיוחדת. בסוף היא גם אמרה כן.

רנד, ספקטור ודוגה (צילום: צילום פרטי)
רנד, ספקטור ודוגה (צילום: צילום פרטי)


 ספקטור, חמישה חודשים זה לא מעט זמן להצעה?
 “כשזה מרגיש נכון - זה פשוט נכון. עם הלב לא מתווכחים, וגם לא עם העובדה שלשולי היה סוף־סוף ערב פנוי ביומן".

 כמה עלתה ההצעה הזאת?
 “אין מחיר לאהבה אמיתית".