הנסיכה אן הובהלה לבית החולים סאות'מיל בבריסטול לאחר שדווח כי היא סובלת מ"פציעות קלות וזעזוע מוח" בעקבות סוס שבעט בה בגטקום פארק, מקום מגוריה. עם התרחשות התקרית, הגיע צוות רפואי לטפל בה ולקח אותה לבית החולים לטיפול, ביצוע בדיקות והשגחה.

הפעם זה סופי: מוריה אסרף וולברג ודוברו של השר לוין התגרשו | פרסום ראשון
עומר אישר? רואי אדם בזוגיות עם אחותה של מלכת היופי

הנסיכה אן (צילום: רויטרס)
הנסיכה אן (צילום: רויטרס)

אירועיה הרשמיים של אן בהם הייתה אמורה להיות נוכחת נדחו, ביניהם סיור בקנדה והמשתה היפני הממלכתי. דובר ארמון בקינגהאם מסר כי "הוד מלכותה שולחת התנצלות לכל מי שעלול להיפגע או להתאכזב כתוצאה מכך. הוד מלכותה נשארת בבית החולים סאות'מיל, בריסטול, לשם הזהירות וההשגחה וצפויה לה החלמה מלאה ומהירה". הוא הוסיף לאחר מכן כי היא "מתאוששת היטב" ו"במצב טוב". הנסיכה בת ה-73 צפויה לחזור לביתה בהמשך השבוע בכפוף למצבה הרפואי. גורם אחר מהמלוכה ציין כי "הוד מלכותה זוכה לטיפול מתאים ממומחים". המלך צ'ארלס השלישי, אחיה של אן, יחד עם שאר בני המשפחה הקרובים שלא נכחו במקום התאונה, עודכן והצטרף לאיחולים המשפחתיים ב"שליחת אהבתו והאיחולים הטובים ביותר להחלמתה המהירה של הנסיכה".

פציעתה של הנסיכה אן והערעור במצבה הרפואי מתווסף למחלת הסרטן של הנסיכה מוויילס קייט מידלטון, שחשפה לאחרונה את קשייה במהלך הטיפולים שעברה. נאחל בריאות והחלמה מהירה לשתי הנסיכות ולכל בית המלוכה כולו.