בשבוע שעבר, הבאנו כאן ב-TMI ראיון בלעדי עם מיכל רנד, גרושתו של הזמר אדם ז"ל. השניים, נישאו בשנות ה־80 והתגרשו כעבור עשרה חודשים כחברים טובים. הם אף ערכו מסיבת גירושים מפוארת במועדון “הפינגווין", שהיה אז המועדון המבוקש ביותר בת"א. בשיחה איתנו, רנד ההמומה מסרה על מותו של חברה הטוב: "אני המומה ומתכוונת ללכת ללוויה. כאב נוראי. הם משפחה נורא קטנה והוא האחרון שנשאר".

הזמר אדם (צילום: ניקול דה קסטרו, יח''צ)
הזמר אדם (צילום: ניקול דה קסטרו, יח''צ)

בראיון שערכנו איתה, סיפרה רנד כי היא היתה מתפללת ללא הרף לרפואתו של הזמר שהלך הבוקר (חמישי) לעולמו. “כואב. הפכתי אותו לפרויקט התפילה שלי. אני נוסעת לקברות צדיקים, פונה לצדיקים ונותנת את שמו שיברכו אותו. אני מאמינה בתפילה ומבקשת ממי שאוהב אותו שיתפלל עליו, חיים בן חווה. תפילה היא מעל הטבע", אמרה במהלך הראיון.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הזמר אדם אחרי טיפולי הכימותרפיה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
הזמר אדם אחרי טיפולי הכימותרפיה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

במילותיו האחרונות שפורסמו לאחר שנודע על מותו, אמר אדם ז"ל: "אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ :). רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה, עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה, נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון". תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי, או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים. אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים, אוהב".