בן אל תבורי חזר השבוע לכותרות לאחר שהתראיין בגילוי לב וחשף כי עבר הטרדה מינית כשהיה ילד קטן. עוד הציג תבורי, סולחה עם אביו שימי תבורי שאף משתף עמו פעולה בשיר החדש שלו "דאדי כאן". אולם למרות שבן אל השלים עם אביו, אמו דווקא שלחה לו עקיצה וכעת, מצטרפת גם האחות בת אל תבורי שיוצאת נגד אחיה ברשתות החברתיות. 

בן אל תבורי, תו פרינס, שימי תבורי (צילום: הילה אייזינגר,משה נחומוביץ)
בן אל תבורי, תו פרינס, שימי תבורי (צילום: הילה אייזינגר,משה נחומוביץ)

בת אל, חשפה הודעה קשה שלטענתה נכתבה על ידי בן אל, בה נאמר: בתאל היקרה, חבל מאוד שאת מנסה להשתמש בתקשורת נגדי ועוד אחרי כל מה שעברתי. אחותי לא היית ומעולם לא תהיי, את רק שואפת להיות. להזכיר לך את הכתבה שכתבת עלי? ויצאת עלי? אני מבקש ממך לעולם לא לכתוב לי וגם אם את רואה אותי ברחוב, בבקשה להזיז את הראש. הפרסום לא עלה לי לראש ומעולם לא יעלה. המשפחה שלי פשוט פגומה לצערי. אני לעומתך אכבד אותך ולא יענה בתקשורת, כתבתי לך אישית. ומהיום עד המוות אל תגידי שאת אחותי כי את לא היית מעולם ולא תהיי לעולם. איך אמרת? חסמתי אתכם? מהיום לכל החיים".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ההודעה שכתב בן אל תבורי לאחותו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ההודעה שכתב בן אל תבורי לאחותו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך, שיתפה בת אל סטורי בו היא מדברת בדמעות למצלמה ואומרת: "אתם שואלים אותי למה אני פונה דרך הרשתות לאח שלי ולא פונה אליו ישירות, אז הנה אני אראה לכם למה. תראו את התשובות שלו. זו התשובה שקיבלתי למה שרשמתי, וכן הייתי חייבת להראות לכם ולא התאפקתי גם אחרי כל התגובות שקיבלתי".

עוד הוסיפה: "זה באמת היה חשוב לי להעלות את זה. אם הוא אמר שהוא השתנה, אז איך אתה עדיין ממשיך לענות ככה? איך אתה ממשיך להכאיב לנו? איך אתה ואמר שנטנשנו אותך אחרי מה שאנחנו מנסים לעשות עבורך? אמא שלך גמורה ממך כבר. אחיות שלך מאוכזבות ממך, אני כבר מיואשת, אז אל תגיד שאתה עובר שינוי ושהבנת".

בת אל תבורי נגד בן אל (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

על הסטורי הקשה, כתבה: "שמה לזה סוף. אם אתה בחרת להתנהל מההתחלה דרך התקשורת ולא מהכבוד שלך לדבר איתנו בארבע עיניים, אז זה מה שמגיע לך בחזרה! לאף אחד אין פריבילגיה סורי! ההפסד כולו שלך. אחר כך אל תבכה בטלוויזיה שנטשו אותך. פרקתי וסיימתי". 

בת אל תבורי (צילום: ליאור פנקסון)
בת אל תבורי (צילום: ליאור פנקסון)