מאיה קיי יכולה ללכת עם חיוך רחב מאוד ברחוב, לאחר שביממה האחרונה, כל הרשת מדברת בעיקר עליה ועל הריקוד המוצלח שלה ושל בן זוגה לרחבה לוטם מדמוני, שהביא להם ניקוד מלא של 30, ועשיריות מכל השופטים (מינוס השופטת לאה ינאי שלא נכחה בתכנית ששודרה אתמול). בעקבות הריקוד ההיסטרי, פרסמנו כאן היום (חמישי), גם כי הפקות חנוכה החליטו להילחם על קיי ולנסות להחתים אותה לתפקיד הראשי.

מאיה קיי ולוטם מדמוני בביצוע לשיר "ברבי" (צילום :באדיבות קשת 12)

כעת, נראה כי מי שלא קיבל את ההצלחה של הדוגמנית בתכנית אתמול, הוא האקס טל מורד. בסרטון טיקטוק שעלה לעמוד הרשמי של "רוקדים עם כוכבים", נראים קיי ומדמוני, רגע לאחר שירדו מהבמה בקפיצות והתלהבות. אלא שמורד, שהיה קרוב למצלמה שתיעדה הכל, נשמע אומר "לא, מה זה השטויות האלה? מה זה השטויות האלה? לא". 

@dancing.with.stars.il ככה מגיבים ל30 מתוך 30 נקודות @Mayakeyy @Lotem madmoni @קשת 12 #רוקדיםעםכוכבים #טיויטוק #קשת12 ♬ original sound - רוקדים עם כוכבים

לא בטוח שהדוגמן התעצבן על האקסית והציון שקיבלה, אבל הסיטואציה לא משתקפת לשתי פנים, כשגם התגובות על הסרטון מבקרות אותו כשרבים מבקשים ממנו להפסיק לקנא ולהתחיל להרים לאקסית שמוכיחה כישורי ריקוד מוצלחים במיוחד. 

טל מורד, סנה סוקול (צילום: רותם לבל)
טל מורד, סנה סוקול (צילום: רותם לבל)