הדוגמנית ג׳סיקה אלטר שאיבדה את בן זוגה, בן שמעוני ז"ל בשבעה באוקטובר לאחר שנרצח במסיבה בנובה, ותיעדה את עצמה נשברת על קברו, שוחחה איתנו באירוע השקת הקליניקה החדשה של ד"ר אמיר זרח ״Z Medical Club״. אלטר סיפרה בגילוי לב על התחושות הקשות הבלתי ניתנות לעיכול: ״תראי, אני עדיין חווה את את הטרגדיה הנוראית הזאת. זה לא שהזמן עובר ואני יכולה להשאיר אותה בתוך קופסה ולסגור.

אני עוברת את זה יום-יום, שעה-שעה, דקה-דקה. אני נלחמת בכל יום מחדש. אני מרגישה שזו מלחמה פנימית, ולא תמיד היא באה לידי ביטוי כלפי חוץ. את יכולה לראות אותי עכשיו פה באירוע, מתחבקת, צוחקת, מצטלמת ומתראיינת. אבל אף אחד ואחת לא יודע מה קורה באמת. כשאני בוחרת לשתף ולחשוף אז זה קורה בעיקר ברשתות החברתיות״. 

ג'סיקה אלטר, בת זוגתו של בן שמעוני ז''ל (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
ג'סיקה אלטר, בת זוגתו של בן שמעוני ז''ל (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

עוד שיתפה: ״אבל מחצית מהזמן, כמו כולנו, לא תמיד קל לשתף ולהראות. אני עוברת המון. גם כשאני צוחקת ומגיעה לאירועים כמו אלה, אני עוברת המון. ומשהו בי מחכה שזה יעבור. אבל אני יודעת שזה לא יעבור. אז אני משתדלת לחבוש מעין פלסטרים קטנים. אם זה לטפל בעצמי, לצאת ובעיקר לנסות לעשות לעצמי טוב״.

ג'סיקה אלטר בתערוכת ''עת לפרוח'' בקניון רמת אביב (צילום: אסף לב)
ג'סיקה אלטר בתערוכת ''עת לפרוח'' בקניון רמת אביב (צילום: אסף לב)

לאחרונה עלו שמועות בנוגע לזוגיות חדשה. איך את מרגישה עם השיח סביב זה? כמה זה משפיע עלייך מבחינה רגשית?
״אני לא בזוגיות עם אף אחד. שמועות הן שמועות. לא התקדמתי ואני לא בזוגיות. אני לא באמת יודעת איך להכיל את זה. אני משתדלת להישאר נאמנה לעצמי. וכל עוד אין שום דבר אז זה לא מרגש אותי. אז שידברו, אני עוד לא שם. אני רוצה להאמין שהלב שלי ייפתח שוב. את יודעת מאז השבעה באוקטובר, אני משתדלת לקחת דברים בפרופורציה. אני נפגשת עם המון אנשים. ואם יוציאו פרסום על כל ישיבה של קפה בצהריים, ויהפכו את זה לזוגיות - אז אנחנו לא נסיים עם השמועות האלה. אני רוצה להאמין שבן ישלח לי ושגם זה יגיע. כשיגיע הזמן הנכון וכשאני ארגיש שאני שם. בכל מקרה, אני משתדלת לא להתרגש מביקורות היום״. 

ג'סיקה אלטר, בת הזוג של בן שמעוני ז''ל (צילום: מתוך טיקטוק)
ג'סיקה אלטר, בת הזוג של בן שמעוני ז''ל (צילום: מתוך טיקטוק)

״השקעתי בבן את כל חיי. ומוזר פתאום להשקיע בעצמי. לצאת ולעשות דברים בשביל ג'סיקה. אני לא רגילה ולא מכירה את זה. אני רק רוצה להאמין שזה מה שבן היה רוצה. שיהיה לי טוב, שאני אפרח, שאני ארוץ קדימה ושאני אתפל בעצמי. בג'סיקה״.