הדר שירי הפכה לאחת הדמויות המרכזיות ביותר בעונה הנוכחית של "האח הגדול", לאחר שנכנסה לקשר קצרצר ביותר עם תום ברכה שהוא מהבית בשבוע שעבר ואף נקלעה איתו למשולש רומנטי יחד עם דיירת דומיננטית נוספת, פרידה. הדעות ברשת חלוקות מאוד לגבי שירי, יש כאלה שמאוד אוהבים ויש כאלה שממש לא התחברו בלשון המעטה.

מחר (שני), יכנס לבית אחד הכוכבים הבולטים של התקופה האחרונה, שחר טבוך, שיבצע את הלהיט הענק שלו ושל אגם בוחבוט "נאדי באדי". לאחרונה, הפתיע טבוך כשחשף את קשרי הילדות שיש בינו לבין שירי ואנחנו מצאנו כעת תמונה של השניים מכיתה ו. "טוב חייב רגע לדבר על הדר שירי. אני רואה מלא תגובות כאלו ואחרות עליה אז רציתי לספר לכם על הדר. אני והדר שכנים מלא שנים, למדנו וגדלנו יחד. הדר היתה חברת ילדות שלי ובין הראשונים שסיפרתי להם שאני גיי", סיפר הזמר.

הדר שירי ושחר טבוך בילדותם (צילום: צילום מסך)
הדר שירי ושחר טבוך בילדותם (צילום: צילום מסך)

עוד הוסיף, כשסיפר איך היא היתה עוזרת לו להתמודד עם בריונות כשהיה קטן: "רקדנו יחד והיא תמיד תמיד הרימה לי כשהייתי בחוסר ביטחון לדבר את האמת שלי. הדר היתה צועקת על בנים שהיו מציקים לי ומגינה עלי ברמות. היא עד היום אחד האנשים האינטליגנטים והמקסימים שהכרתי. הדר נשמה ענקית ואני תמיד יאהב אותה. קל לשפוט אנשים מהחוץ. אבל הנה אני פה אומר לכם שאין נשמה כזאת".

שחר טבוך על הדר שירי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שחר טבוך על הדר שירי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)