העונה החדשה של "המירוץ למיליון", עלתה בתחילת השבוע לאוויר בקשת 12, והתחילה לגמרי לחמם מנועים. 13 זוגות יצאו למירץ מסביב לעולם, אולם כמו בכל ריאליטי, תמיד יהיו את הזוגות שבולטים ישר מהתחלה. שניים מהזוגות האלה, הם יפתח וסהר, חברים מהצבא ששובצו על תקן החתיכים של העונה, כשיפתח הוא בנו של אילן רמון ז"ל, האסטרונאוט הישראלי הראשון שטס לחלל.

יפתח וסהר, המירוץ למיליון  (צילום: משה נחמוביץ')
יפתח וסהר, המירוץ למיליון (צילום: משה נחמוביץ')

מלבדם, ניצבות גם אן ולי, שתי אחיות מבית עמיד מאוד שגרות בצפון תל אביב, ואפילו סיפרנו לכם על הליהוק של שתי האחיות לפני שעלתה העונה לאוויר. אם הפרצוף של אן מוכר לכן במקרה, זה כי לפני שלוש שנים היא עלתה לכותרות כשצולמה מתנשקת עם עומר אדם במיאמי. הרבה מים עברו מאז בנהר ויכול להיות שמצאנו כאן זיווג חדש?

לי ואן, המירוץ למיליון  (צילום: משה נחמוביץ')
לי ואן, המירוץ למיליון (צילום: משה נחמוביץ')

כבר בפרק הראשון מדברות הבנות על שני הגברים והמראה הנאה שלהם, אלא שבפרק של אתמול, נתפסו הבנות במהלך הנסיעה כשהן מסתדרות ומתאפרות: "אם עכשיו אנחנו נראה את יפתח וסהר, אז שנהיה מטופחות, לא זה נשמע השפלה, אבל ליפתח וסהר. תשמעי, שני חתיכים, שרואים שתיים כמונו. עכשיו גם אנחנו מאוד יפות כן? אבל עדיין". האם אנחנו מעט מגזימים ומקדימים את המאוחר? אולי, אבל לגמרי שמנו עין על שני הצוותים האלה ואנחנו נעדכן בכל התפתחות. 

לי ואן על יפתח וסהר (צילום :באדיבות קשת 12)