- עמוס לוזון, שמתגאה בכל מקום בכך שהחתונה של בנו, עומרי, בשני שעבר, הייתה היקרה ביותר בישראל ועלתה כ־6 מיליון שקל, יישאר במקום הראשון אחרי שחתונת בנו של איש העסקים בבי פרחן, בן, עם בחירת לבו לידור אדרי (בתו של איש העסקים מאיר אדרי), עלתה כ־4 מיליון שקל בלבד. הקונספט: “שאנל". שרשרת האירועים: מסיבת רווקות של הכלה, חינה מפוארת באולמי “גבריאל", חתונה מנצנצת במלון “דיוויד אינטרקונטיננטל" וסוף שבוע ארוך במיוחד שבו שהו במלון מאות האורחים שהוזמנו לשבת חתן.

בבי פרחן, מי בראש, אתה או לוזון?
“החתונה שלו הייתה הכי יקרה והכי טובה. בבקשה, אני לא מעוניין בפרסום הזה, תודה".

עמוס לוזון  (צילום: אמיר יעקובי)
עמוס לוזון (צילום: אמיר יעקובי)

- בנאום במהלך טקס הנחת אבן הפינה לשכונה בדימונה ע"ש הרמטכ"ל לשעבר, אמנון ליפקין שחק, פנה שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, לראש העיר בני ביטון, וכה אמר: “אדוני ראש העיר, עקבתי מצוין אחרי הפעילות שלך נגד ‘חוק הרבנים' שהובילו ראש הממשלה והשר דרעי עד לטרפודו. אני מאוד מקווה שלא תפעל אותו דבר נגד חוק הגיוס לצה"ל. בני, אתה מרבה לומר שיואב גלנט היה שר השיכון והפך לשר הביטחון. אני מאוד מקווה שאתה לא רוצה שאני אעזוב את משרד השיכון לטובת משרד הביטחון, למרות שראש הממשלה דווקא הציע לי להיות סגן שר הביטחון".

ביטון, אתה תמליץ על גולדקנופף כשר ביטחון?
״אני ממליץ על עצמי לתפקיד ראש ממשלת דימונה. שכל אחד יתעסק במה שהוא מבין וטוב בו״.

בני ביטון ויצחק גולדקנופף (צילום: יח''צ)
בני ביטון ויצחק גולדקנופף (צילום: יח''צ)

- בשבוע שעבר דיווחה ליאורה על האחים לבית אלכסנדר, אורן ואלון, המשתייכים למשפחה ישראלית שבבעלותה חברת נדל"ן מובילה בארה"ב בתחום בתי היוקרה, שנתבעו על אונס של שתי נשים לפני כעשור. חמש נשים נוספות סיפרו ל"וול סטריט ג׳ורנל" על מעשים שלכאורה ביצע בהן אורן. תביעה הוגשה גם נגד האח השלישי, טל, בטענה כי השתתף יחד עם אחיו אלון, בתקיפה מינית של אישה. כעת ליאורה מעדכנת שאלון נשוי לשני זיגרון, דוגמנית ידועה ופרזנטורית של מספר חברות, ולזוג יש שתי בנות.

שני זיגרון ובעלה ביום חתונתם (צילום: יח''צ)
שני זיגרון ובעלה ביום חתונתם (צילום: יח''צ)

- תעשו כבוד לשירה האס, השחקנית שהייתה מועמדת לגלובוס הזהב, שהגיעה בשבוע שעבר לדוכן הספרים של דורון בראונשטיין ברחוב גבעון התל אביבי. האס, לבושה מכף רגל ועד ראש בלבן, חובשת כובע גדול בצבע בז' ומשקפי שמש גדולים, הגיעה כשהיא מלווה בבמאי עידו וייסמן, עלעלה בספרו של בראונשטיין, “למה הומואים אוהבים אירוויזיונים", פרגנה, אבל בסוף לא קנתה.

בראונשטיין, מדוע לא נתת לה עותק חינם?
“היא שחקנית מצוינת. ראית אותה ב'שטיסל'? ב'המורדת'? היא קלאסית. יש בה משהו שמזכיר כוכבות קולנוע מהפיפטיז. אגב, הרבה גייז אוהבים אותה. היא נורא פרגנה לי, אבל בסוף לא קנתה".

- בכירי הוועד האולימפי ובכירי קבוצת רולטיים, היבואנית הרשמית של חברת סמסונייט בישראל, נפגשו ביום גיבוש שנערך במכון וינגייט, עם הספורטאים והמשלחת הישראלית לרגל אולימפיאדת פריז 2024. את האירוע פתחה יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי. עוד נכחו: ירדן וקס, מנכ"לית סמסונייט ישראל, שני הרשקו ופיטר פלצ'יק.

דודו פולטרוק, פיטר פלצ'יק, יעל ארד, ירדן וקס  (צילום: אמיר מאירי)
דודו פולטרוק, פיטר פלצ'יק, יעל ארד, ירדן וקס (צילום: אמיר מאירי)

יעל ארד וירדן וקס (צילום: אמיר מאירי)
יעל ארד וירדן וקס (צילום: אמיר מאירי)

פיטר פלצ'יק וירדן וקס (צילום: אמיר מאירי)
פיטר פלצ'יק וירדן וקס (צילום: אמיר מאירי)

- בשורה לחובבי האוכל הנוהרים לנתניה. מתחם "חצר השוק" המחודש בנתניה נחנך ביום שני השבוע במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר. מדובר בתוספת של מיתחם ברים חדש, שייקרא על שם האיצטדיון המיתולוגי, "הקופסא", מסעדות ובמות למופעים וארועים. באו להינות ולטעום: מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, מנהל מחוז מרכז במשרד הבינוי והשיכון, נדב לחמן לזר, סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל-סיידון ומנכ"ל מותג "חצר השוק" גיא יצחקי.

חוגגים וטועמים. משמאל: פיירברג, דני שחר ונדב לחמן לזר (צילום: באדיבות עיריית נתניה)
חוגגים וטועמים. משמאל: פיירברג, דני שחר ונדב לחמן לזר (צילום: באדיבות עיריית נתניה)