> בדיוק שנה עברה מאז התגרש אלון נוימן מכוכבת התוכנית וההפגנות, עלמה זק, ודיווחים חמים שהגיעו לליאורה מלמדים כי בשבוע שעבר נצפה נוימן במועדון הבארבי המחודש ביפו, בהופעה של אביתר בנאי, יחד עם אלמונית - כשהוא מאוד צמוד אליה לאורך כל ההופעה. וזה עוד לא הסוף - להופעה הוא הגיע בדאבל דייט עם חברו הטוב, אורי גוטליב, שגם הוא מצא לו אלמונית משלו להיצמד אליה לאורך ההופעה. נוימן סירב להגיב.

אלון נוימן (צילום: שלומי יוסף)
אלון נוימן (צילום: שלומי יוסף)

> אסף בייזר, מיוצרי “היהודים באים", נפרד מרעייתו ומחזיק בזוגיות חדשה לגמרי.

 > גיורא חמיצר, הבן של וגם מי שכתב את רוב סדרות הנוער המצליחות בישראל ("חממה", "שכונה", "השמינייה"), נפרד מרעייתו האדריכלית, עדי, ומחזיק באהבה חדשה וחיפאית לגמרי.

חמיצר: “זה קרה כבר לפני שנה". 

גיורא חמיצר (צילום: קובי אלוני)
גיורא חמיצר (צילום: קובי אלוני)

> איש היח"צ ושדר ספורט החיפאי ברק רום נפרד לאחרונה מבת זוגו, עו״ד ענבר שנהב, כוכבת העונה ראשונה של הסדרה “מעושרות" ועו״ד לגירושים. השבוע נצפה רום ברמת אביב, כשהוא ברגע של אינטימיות עם בלונדינית מרשימה במיוחד. מדובר באלמנה בשם חמדה זיתוני, ואפילו מצאנו תמונה שלה בפייסבוק. שיהיה בהצלחה לזוג החדש.

רום, ארץ חמדת אבות?
“מעדיף לשמור על דיסקרטיות". 

> חמישי שעבר, מסעדת “מיטבר" בת"א. ח"כ אביגדור ליברמן ושמעון שבס, מנכ"ל משרד ראש הממשלה יצחק רבין בשנות ה־90, יושבים לשיחה וארוחה. מהשולחנות הסמוכים עדכנו את ליאורה על שיחה פוליטית ערה, דאגה לגורל המדינה וחרדה מהעתיד.

ליברמן, אתה מסתער על כס רה"מ?
תגובת לשכת ח״כ ליברמן:
“ליברמן מכיר את שמעון שנים רבות, עוד מאז שכיהן כמנכ״ל משרד ראש הממשלה, ומאז הם נפגשים מפעם לפעם על מנת להתעדכן במצב במדינה. לפגישות בין שמעון לח״כ ליברמן אין כל קשר לעובדה שיו״ר מפלגת ישראל ביתנו פועל כל העת על מנת ליצור אלטרנטיבה שלטונית אמיתית שתוכל לתת מענה לכל האתגרים איתם אנו מתמודדים".

שבס, אולי אתה?
“אני לא משתף בשיחות אישיות בארוחות פרטיות".

אביגדור ליברמן (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אביגדור ליברמן (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)

 > ביום שני, במלון "ג׳ורג׳" ת״א, השיק אתר OH! GLOW את מותג הטיפוח היוקרתי והמועדף על הסלבריטאיות בעולם, 111SKIN, שהגיע לישראל. האירוע כלל ברכת כניסה מצד דנה זילברשטיין, מנכ"לית ובעלים, וטום פריסיאן, סמנכ"ל השיווק הבינלאומי של המותג 111SKIN, אשר הגיע מלונדון כדי להדריך ולהציג את המוצרים המובילים של המותג.

טום פריסיאן ודנה זילברשטיין (צילום: איציק בירן)
טום פריסיאן ודנה זילברשטיין (צילום: איציק בירן)