רגע לפני עליתו של המופע ״קולה של אמא״ שיעלה בפסטיבל אשדודאנס בהשתתפות שירי מימון ועוד מגוון זמרות מצליחות אחרות, מימון קפצה לחופשה באתונה יחד עם חברתה רינת קפוזה. ללא ספק השתיים כיוונו לחופשת בטן גב שתהיה קלילה וכיפית ותעבור במהרה עד הרגע שיצטרכו לחזור ארצה. עם זאת, הדברים לא הלכו כמתכונן והזמרת נאלצה לתפוס טרמפים ברחבי אתונה. 

שירי מימון באתונה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שירי מימון באתונה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בסרטון שהכוכבת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, מימון חושפת את הקשיים שעברו על השתיים במהלך הנסיעה והנחיתה באתונה. ״בואו תראו איך התחיל היום הראשון שלנו באתונה״, עם המילים האלה התחילה את הסרטון. לאחר מכן המשיכה: ״יש שביתה של נהגים, הנהג שלי לא הצליח להגיע לשדה תעופה. אז הבנו שאנחנו צריכות לקחת אוטובוס והתחלנו את המסע שלנו״.

מימון מתארת את הדרך הקשה על האוטובוס: ״אני מקיאה עוד שנייה״ ואחר כך מספרת כי חברתה קפוזה נפלה מהאוטובוס. לאחר מכן השתיים הולכות על הרחוב בדרכים עקלקלות ומימון ממשיכה: ״הנה אני מחכה לישועה. בואי נעצור טרמפ״ והשתיים מחליטות לעצור טרמפים ברחובות אתונה. 

שירי מימון עוצרת טרמפים באתונה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שירי מימון עוצרת טרמפים באתונה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

לאחר נסיונות לעצירת טרמפים בהן טענו ש״לא רואים אותנו ממטר״, מימון מספרת כי הצליחו להעלות בהצלחה על טרמפ עם גברת נחמדה שלקחה אותן לנקודת הייעד. לאחר מאמצים רבים, סוף טוב הכל טוב ומימון וחברתה הצליחו להגיע למלון וסיימו את היום בבגד ים לצד הבריכה. 

View this post on Instagram

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1)