רק השבוע פורסם כי אחרי סכסוך ממושך שהתנהל בין משה פרץ לאגם בוחבוט, שני הזמרים הגיעו לפרשה. נזכיר לכם כי לפני כשנה בוחבוט הודיעה כי היא מתכוונת לעזוב את הניהול והייצוג של פרץ ולעבור לניהול אחר והדבר עורר לא מעט מהומה בין השניים. כעת, הסיפור הגיע לסיומו אבל אחרי ראיון שנתן הבוקר (שישי) פרץ ל״שישי בבוקר״ בקשת 12, אנחנו לא בטוחים כבר מה קורה שם. 

אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: ארן חן)
אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: ארן חן)

במהלך הראיון הזמר נשאל על ידי לירון זייד לגבי הסולחה שנעשתה, אך קצר בתקשורת בין האולפן לפרץ גרמה לכך שהזמר לא שמע את השאלה או את דבריו של המראיין ובכך נתפס מגמגם ועל הדרך גם ניצל משאלה קשה. כך היה הראיון: ״אם מדברים על רוח פיוס, שמחנו לקרוא על הפשרה שהגעת אליה עם אגם בוחבוט״, אמר זייד המגיש, אך הזמר לא שמע את דבריו. פרץ ענה בתגובה: ״אני לא שומע אותם, לא שומע״ ובכך התחמק באופן אלגנטי מהשאלה. באולפן גם שמו לב לרגע המשעשע והגיבו: ״תראה מה זה, הוא לא שומע דווקא ברגע הזה״. 

לאחר מכן זייד הוסיף: ״חשוב להזכיר שאגם בוחבוט התגלתה ב׳בית ספר למוזיקה׳ בגיל 8, משה היה המורה שלה שם. בסוף התכנית הוא החתים אותה על החוזה והיה הסוכן שלה בשנים האחרונות, לאחרונה היא עברה להנהלה אחרת והיה דין ודברים ביניהם״. בסוף ההסבר המראיין שוב פנה אל משה: ״אולי עכשיו. רגע לפני שהגעתם לבית המשפט הצלחתם להגיע לפשרה, תספר לנו קצת מה הוביל ברגע האמת לגמור את זה ככה וליישר את ההדורים?״, אך גם כאן הזמר לא שמע את השאלה.

אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: יבגני זיביק)
אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: יבגני זיביק)

עם זאת, המגיש עופר חדד מיד הגיב להגנתו של פרץ: ״לזכותו ייאמר שהוא באמת לא שומע״. בעוד שפרץ עדיין נשאר מקוטע תקשורתית ולא שומע את הדברים באולפן וממשיך להגיד: ״מה מדברים איתי? אני לא שומע״. 

משה פרץ (צילום: אור גפן)
משה פרץ (צילום: אור גפן)