אור כהן הגיעה לפני מספר חודשים למקום השני ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" ואמנם לא טסה לייצג את ישראל במאלמו (ואולי גם שמחה, לאחר מאורעות האירוויזיון האחרון), אבל לגמרי נחקקה בתודעה הישראלית בתור זמרת מטורפת עם קול גדול. כעת, פנתה כהן לעוקביה ברשתות החברתיות ושיתפה על הפרידה שחוותה מבן הזוג לאחר שנה של מערכת יחסים.

"איזה מוזר זה לפתוח מצלמה ולדבר אתכם. אני כאילו תמיד בדמות של המצחיקולה, אבל עכשיו פשוט בא לי לדבר אתכם ולפרוק", אמרה כהן והמשיכה: "אני מרגישה שמהבוקר אני בבלאגן, ופשוט חשוב לי להגיד לכם שכל מה שאתם רואים ברשתות והכל נראה כזה שמח וזוהר, זה לא באמת המצב. יכול להיות שלפעמים כן, יכול להיות שלפעמים לא".

@or.cohen.music בא לי לשתף❤️ #לופ #סטוריטיים ♬ original sound - spready0urwings

בהמשך, דיברה על הפרידה הכואבת: "רק רציתי לשתף אתכם שכרגע אני נמצאת בתקופה קשה בפאן הרגשי. לא יודעת אם ראיתם, אני חווה כרגע פרידה. לא משנה מי זה, אולי אתם מכירים אבל זה לא רלוונטי, פשוט פחות רצינו לשתף את זה בזמן הזוגיות. סתם רציתי להגיד לכם שאני יודעת שהבעיות של כולנו זה כלום לעומת החטופים בעזה והמלחמה, אבל באמת כל אחד מאיתנו חווה משהו קשה וסתם רציתי להראות לכם שכל מה שאתם רואים, לא בהכרח נכון ולא בהכרח אמיתי".

אור כהן, עדן גולן (צילום: קשת 12)
אור כהן, עדן גולן (צילום: קשת 12)

לסיום, אמרה: "אני נגיד עכשיו בתקופה קצת קשה ויש המון שינויים סביבי והכל קצת מוזר, ואני מרגישה שכולנו באיזה לופ כזה. אולי גם אתם, יכול להיות שזה רק אני והסביבה שלי אבל אני מרגישה שכולם כזה בתקופה מוזרה וקשה. גם אם אתם שם, הכל טוב, תתעסקו בעצמכם, אל תתעסקו באנשים אחרים, תהיו שם בשביל עצמכם ותאהבו את עצמכם. אני מבטיח שהכל יעבור והכל יהיה בסדר ויהיה טוב. 

אור כהן (צילום: שי פרנקו)
אור כהן (צילום: שי פרנקו)