הבדרן נאור ציון נותר מצולק מהתקשורת, לאחר שסיקרה התנהגות לא הולמת שלו, כשתועד מכה אלמוני בקניון או מקלל צעיר בבית קפה. כמחאה הקומיקאי משתף ברשתות החברתיות סרטוני ביקורת קשים נגד התקשורת. כעת ציון יוצא כעת להגנת אייל גולן, שכידוע גם חוטף בתדירות גבוהה מגופי התקשרות השונים.

ציון התייחס לתקרית האחרונה של גולן, כשבקבוק הושלך לעבר הזמר ובתגובה הזמר ענה לזורק כי הוא ״ילדה עם קוקיות״ ו״קוקסינל״. כעת הבדרן יוצא להגנתו על פליטת הפה של הזמר כשהוא מאשים את התקשורת ששופטת את הזמר על רקע גזעני.

אייל גולן מתנצל. קרדיט: רשתות חברתיות (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

בסרטון ששיתף אמר: "רק אתמול ראיתי את הסרטון וראיתי עד כמה הוא חמור. בן אדם קיבל בקבוק לפרצוף באמצע הופעה ואז הוא הגיב כמו שהוא הגיב ואמר מה שאמר, ואז התחילה ביקורת ברשתות. ׳קוקסינל׳ ו׳ילדה עם קוקיות׳, כאילו נגד הלהט״בים. והוא התנצל על זה, מה קשור להט״בים, הרי ברור שהוא לא התכוון ללהט״בים״. עוד הוסיף: ״ואתם, אלה שמבקרים ומתייחסים רק לתגובה שלו ולא לבקבוק, אלא על הדרך. בוא נראה אתכם מקבלים בקבוק לפרצוף בבר מצווה של הילד, או ביצה לפרצוף, בוא נראה איך תגיבו".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הכוכב גם השווה את המבקרים לאנטישמים שמפגינים בעולם: "אני פה להראות לכם את האמת. אלה שבחרו לגנות את זה, אתם הגזענים הכי גדולים. כמו הגזענים האנטישמים שעושים הפגנות בעולם, שלא מתייחסים למה שקרה בשבעה באוקטובר, שרצחו ואנסו והורידו איברים, אלא רק לתגובה של צה״ל, הצבא הלא מוסרי, אתם בדיוק אותו דבר. מצדיקים את הגזענות הטבעית שיש לכם כלפי אייל גולן, ולא מוכנים להודות, לא מתייחסים למה שקרה ומתמקדים רק בזה״.

נאור ציון יוצא להגנת אייל גולן (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
נאור ציון יוצא להגנת אייל גולן (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

כדי להוכיח את דבריו נתן דוגמאות של זמרים אשכנזים שלא זכו לביקורת מהתקשורת על אותה התנהגות: "יש עיתונאים רבים צבועים, הנה דוגמא לגזענות, למה כשאייל גולן התחיל לצאת עם דניאל גרינברג שקטנה ממנו ב-23 שנה אתם ביקרתם וכמה כותרות שהיא יכולה להיות הבת שלו, תגידו איפה הייתם שרמי קליינשטיין התחיל לצאת עם אלכס והתחתן איתה כשהיא קטנה ממנו ב-26 שנה, איפה הייתם כשצביקה פיק יצא עם שירה מנור שקטנה ממנו ב-36 שנה, מילה לא אמרתם, זה בסדר פה, לא שם כן. אבל כשאליקו עם לירז אתם יושבים עליו קמיקזה. אתם נפלתם עליו על אייל גולן. איפה ואיפה, יש אמת שמעל פני השטח ויש אמת שמתחת לפני השטח, אתם גזענים זו הבעיה״.

@naorzion9 #נאורציון #החבריםשלנאור #דיעהבטיקטוק #איילגולן ♬ צליל מקורי - Naor zion